Hoe lang "on hold" houden?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Chrisje1978
Lid

Hoe lang "on hold" houden?

Bericht door Chrisje1978 »

Misschien de verkeerde rubriek om het te plaatsen, maar wat is volgens jullie een redelijke termijn om iets "on hold" te houden?

Ik reageer gisteren (binnen een minuut) op een bericht hier op het dat iemand iets van mij wil overnemen, en vervolgens geen reactie meer. Ik snap dat iedereen te maken heeft met werk/sociaal leven/andere hobbies etc. maar ik weet hoe ik zelf ben als ik iets wil, dus daarom mijn vraag.

Grt,

Chris
Bolt Action
Lid

Re: Hoe lang "on hold" houden?

Bericht door Bolt Action »

Een dag of 2/3 lijkt mij redelijk voor zoiets, al bijna lang eigenlijk. Tenzij die persoon op vakantie gaat, maar jah, dan heeft die de koop gewoon slecht getimed. Maar das mijn standpunt
Jan Klaassen
Lid

Bericht door Jan Klaassen »

Als er geen goede reden voor 'geen-contact' is, dan gewoon een dag of 3 lijkt me inderdaad...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Akko
Lid

Bericht door Akko »

Ja ik zou ook voor 2-3 dagen gaan.
Als je dan geen antwoord meer krijgt, dan weet je dat de koper het niet wilt.
Maar niet wilt zeggen.

Of als hij op reis gaat, heeft hij het heel slecht getimed zoals Bolt Action het ook zegt.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
LordChaos
Lid

Bericht door LordChaos »

Als je op reis gaat kan je ten minste wel iets laten weten...
Of bedoelen jullie dat als iemand een week op reis is, je het artikel een week on-hold moet laten staan?
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
christiaan1989
Lid

Bericht door christiaan1989 »

Ik snap volkomen wat je bedoelt chris.Als ik zelf iets wil kopen op MP kijk ik om het half uur op mijn mail om te kijken op er al reactie terug is. Als ik zelf iets verkoop zijn er maar weinig met snel contact.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Chrisje1978
Lid

Bericht door Chrisje1978 »

Tot vandaag niets meer gehoord van het Forumlid, maar gelukkig was er al iemand anders die ze wel wilde.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ik hanteer zelf altijd 48 uur. Stuur daarbij één extra mail/PB naar die potentiële koper. Ik vind dat een nette termijn, verwacht van de kopende partij dat hij het laat weten als het niet doorgaat.

779
Plaats reactie