In 2009 is er geen verkiezing geweest. In 2007 en 2008 hebben respectievelijk alex en jeroen wo2 gewonnen.
Er zijn een aantal "regeltjes" bij deze nominatie ronde:
1) onderschrift mag niet in strijd zijn met forumregels.
2) indien een gebruiker meerdere onderschriften heeft tellen deze als aparte onderschriften en kunnen dus ook apart worden genomineerd.
3) per lid mag je maar één keer nomineren.
4) het tussentijds aanpassen van de genomineerde regel staat gelijk aan uitsluiting van de verkiezing.
5) nomineer met een reden waarom je het onderschrift nomineert. Zonder reden geen nominatie.
6) nominatie ronde loopt een week vanaf vandaag (zaterdag 05-06-2010) tot en met zaterdag 12-06-2010 11:00u (ochtend)
(aangezien ik ook andere afspraken heb op die dag kan het zijn dat de nominatie ronde niet direct wordt afgesloten, echter nominaties ná 11:00u worden niet meer in behandeling genomen)
7) verkiezing van het beste onderschrift volgt z.s.m. na afsluiting van de nominatie ronde.
(aangezien ik ook andere afspraken heb op die dag kan het zijn dat de verkiezing niet direct wordt opgestart, de verkiezing kan dus ook één dag later starten)
8 ) voor vragen of opmerkingen over deze verkiezing--> PM mij.
Ik zal hieronder de nominaties bijhouden.
Omdat er in 2009 geen verkiezing en dus ook geen winnaar is, is er geen titelverdediger.
Genomineerd zijn:

Sniper Snoop
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit, Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Charly1975
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Alles wat in het Latijn gezegd wordt, klinkt diepgaand

Stefan
"In a man to man fight the winner is the one, who puts an extra round in his magazine"

Jan Klaassen
"Old soldiers never die, they just fade away." - MacArthur

Proos
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905"

US army
"Nuts!" - General MacAuliffe

Akko
За Родину, честь и свободу!
"Voor het Moederland, eer en vrijheid!"

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''

omgitsme
"It is foolish and wrong to mourn the men who died. Rather we should thank God that such men lived." - General George S. Patton

fritz derochebrune
"We'll be able to look at ourselves and say: 'We're good soldiers. We did what we were told.' If we're not succesfull, we can say it was a good plan, but there were contigencies." Gen. Hancock - Battle of Fredericksburg 1862