Nominaties beste onderschrift
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Re: Nominaties beste onderschrift
Ik nomineer Proos' onderschrift:
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905"
Een waarheid als een koe, die na 1905 nog diverse malen is bevestigd.
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905"
Een waarheid als een koe, die na 1905 nog diverse malen is bevestigd.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- irish guards
- Lid
Ik nomineer us army: met het onderschrift: nuts! van General MacAuliffe.
Kort maar krachtige uitspraak
Kort maar krachtige uitspraak

-
- Lid
Het onderschrift van AkkoЗа Родину, честь и свободу!

"Voor het Moederland, eer en vrijheid!"
'Vind het een prachtige /beetje bekende strijdkreet, van een in Nederland onbekend front.
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Ik nomineer Sobel!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Het is een zin waar ik toch wel wat bij stil sta, wat de nazi's hebben gedaan mag men niet vergeten.

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Het is een zin waar ik toch wel wat bij stil sta, wat de nazi's hebben gedaan mag men niet vergeten.
- US army
- Lid
ow leuk ik sta er ook bij! maar ik dacht eigelijk mijn onderschrift te veranderen...
in 'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
wat nu?
in 'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
wat nu?
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
- US army
- Lid
Ik nomineer het onderschrift van omgitsme :"It is foolish and wrong to mourn the men who died. Rather we should thank God that such men lived." - General George S. Patton
Waarom, wel de jongens die onder Patton hebben gediend hebben geholpen met de bevrijding, dus het past ook wel bij alle geallieerden jongens, en velen van deze hebben hun leven hier voor gegeven. Een leven voor de bevrijding van een land helemaal aan de overkant van de oceaan, en ik vind zo als het onderschrift zegt, dat we deze jongens niet mogen vergeten!
Waarom, wel de jongens die onder Patton hebben gediend hebben geholpen met de bevrijding, dus het past ook wel bij alle geallieerden jongens, en velen van deze hebben hun leven hier voor gegeven. Een leven voor de bevrijding van een land helemaal aan de overkant van de oceaan, en ik vind zo als het onderschrift zegt, dat we deze jongens niet mogen vergeten!
- irish guards
- Lid
- US army
- Lid
Wel is goedirish guards schreef:Geeft niet, ik heb alleen nuts genomineerd.

- Martijn95
- Lid
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Ik nomineer Fritz Derochbrune met zijn onderschrift
Waarom? Omdat het zo is dat de soldaten naar zich zelf moesten kunnen kijken en te kunnen zeggen dat ze goede soldaten waren/zijn en dat ze alleen gehandeld hebben uit plicht."We'll be able to look at ourselves and say: 'We're good soldiers. We did what we were told.' If we're not succesfull, we can say it was a good plan, but there were contigencies." Gen. Hancock - Battle of Fredericksburg 1862
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Er zijn wel al erg veel mensen genomineerd...
Dat gaat wat worden als er daadwerkelijk gestemd moet worden

Dat gaat wat worden als er daadwerkelijk gestemd moet worden
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- fritz derochebrune
- Lid
Bedankt voor mijn nominatie 

In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Mijn dank voor de Nominatie. Mijn onderschrift is een korte versie wat hij zei. He trof me erg toen ik het hoorde. Harry Patch was niet zomaar een oudstrijder. Hij was een oudstrijder, de lader van de Lewis, dat vol verhalen zat. Een oudstrijder dat zijn vijand kan vergeven (zie zijn uitspraak). Als jullie verhalen van hem wilt horen, de Dreve in Zonnebeke is het goede adres.
Ik heb momenteel geen keuze. Ik zal proberen zo snel mogelijk één te vinden.
Ik heb momenteel geen keuze. Ik zal proberen zo snel mogelijk één te vinden.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
- Charly1975
- Lid
Nominatie ronde is gesloten, klik hier voor de verkiezing van het beste onderschrift.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)