Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SS collector schreef:Lief heeft het een paar dagen uitgemaakt na hevig ruzie , word weer zoeken naar een nieuw vriendin maar heb er bijna 1 aan de haak geslagen.
Geweldig! Sinds een paar dagen is het uit en is alweer opzoek en heeft misschien alweer een nieuwe.
Dit gedrag komt me nogal bekent voor....
Zelf at the moment geen vriendin..
Ja we moeten niet bij de pakken blijven zitten niet waar ?
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
SS collector schreef:Lief heeft het een paar dagen uitgemaakt na hevig ruzie , word weer zoeken naar een nieuw vriendin maar heb er bijna 1 aan de haak geslagen.
Geweldig! Sinds een paar dagen is het uit en is alweer opzoek en heeft misschien alweer een nieuwe.
Dit gedrag komt me nogal bekent voor....
Zelf at the moment geen vriendin..
Ja we moeten niet bij de pakken blijven zitten niet waar ?
De pakken?? Maarja... Sommige mensen blijven langer vrijgezel dan net 2 dagen of zo om dan weer een andere vriendin te hebben...
Maarja iedereen hun eigen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Mijn vriendin woont in Oostende, maar oorspronkelijk is ze van Kosovo
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Bram.T. schreef:Mijn vriendin woont in Oostende, maar oorspronkelijk is ze van Kosovo
Mooi land, daar ben ik nog op uitzending geweest. Uit welke plaats komt ze?
Dat zegt zij ook , ze is geboren in Deçan.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Mar10e schreef:Mijn vriendje komt uit eh... Volgens mij hebben mijn schoonouders geen kinderen kunnen krijgen...
Dan hebben wij dezelfde schoonouders !!!
Geniet jij er ook zo van? Het grootste gedeelte van de tijd vind ik het in elk geval heerlijk
Is inderdaad fijn ja voor een tijd. Maar toch zou het ook leuk zijn als je een vriendin zou hebben.
Maarja we zijn nog jong niet?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton