Verkiezing beste onderschrift

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Verkiezing beste onderschrift 2010

Peiling eindigde op 19 jun 2010, 11:27

Afbeelding Sniper Snoop: "Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit, Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
12
40%
Afbeelding Charly1975: Quidquid latine dictum sit, altum videtur Alles wat in het Latijn gezegd wordt, klinkt diepgaand
3
10%
Afbeelding Stefan: "In a man to man fight the winner is the one, who puts an extra round in his magazine"
2
7%
Afbeelding Jan Klaassen: "Old soldiers never die, they just fade away." - MacArthur
2
7%
Afbeelding Proos: "Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905"
2
7%
Afbeelding US army: "Nuts!" - General MacAuliffe
2
7%
Afbeelding Akko: За Родину, честь и свободу! "Voor het Moederland, eer en vrijheid!"
1
3%
Afbeelding Sobel: ''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
2
7%
Afbeelding omgitsme: "It is foolish and wrong to mourn the men who died. Rather we should thank God that such men lived." - General George S. Patton
3
10%
Afbeelding fritz derochebrune: "We'll be able to look at ourselves and say: 'We're good soldiers. We did what we were told.' If we're not succesfull, we can say it was a good plan, but there were contigencies." Gen. Hancock - Battle of Fredericksburg 1862
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door Charly1975 »

En de officiele winnaar is Sniper Snoop !!

Sniper Snoop van harte gefeliciteerd !
Bekertje komt eraan.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
LordChaos
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 jan 2010, 19:40

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door LordChaos »

Gratz :cheer:
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door Proos »

De beker is overhandigd!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door Akko »

gefeliciteerd man :D
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door Stefan »

Proficiat Sniper Snoop
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door christiaan1989 »

Gefeliciteerd!
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door sniper snoop »

Ooh, heb ik niet verwacht! Na al die drukke dagen, heb ik nog vergeten mijn nominatie te kiezen en natuurlijk op hem te stemmen. Maar goed, de volgende keer zal ik mijn super best doen!

Ik vind het een hele eer de titel te ontvangen. Harry Patch heeft absoluut één grote qoute gemaakt dat bij velen troffen en dat velen van schrokken (want wie had dit nu verwacht dat een oudstrijder uit Wo1 dat nabij mijn woonplaats in de modder ploert en nog eens de gruwelijkheden mee heeft gemaakt uit de Tweede Wereldoorlog (jullie kennen het systeem wel, propaganda etc....Holocaust dat in de kijker kwam etc.....) zo een uitspraak kon maken om toch steeds de Duitsers (en zijn bondsgenoten) te herdenken. Ik heb hem toen gevraagd waarom hij dit zei. Antwoord: "het waren toch ook maar soldaten die moesten dienen voor hun land waarvan de meesten hun leven veranderde. In een kist, invalide of de herinneringen die ze nooit vergeten. Het zijn mensen. Het zijn militairen." En Harry heeft gelijk!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Opgeheven account 4914

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Proficiat Sniper Snoop!
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door beno »

proficiat snaaip :)
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Verkiezing beste onderschrift

Bericht door Jan Klaassen »

Gefeliciteerd! Terechte winnaar ;)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Plaats reactie