Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Oh daar kan ik niet tegen hè

Laats ook een Belgische jongen uit mijn klas;

"Whaha die zotte Nederlanders met hun Sieneke haha" - Waar was Belgie?
"Oh, die Nederlanders liggen er in de eerste poule wedstrijd eruit" Heeft Belgie Zuid-Afrika wel gezien met dit WK?
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Eindelijk, weer zonder zweten gaan slapen!
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Stefan schreef:Oh daar kan ik niet tegen hè

Laats ook een Belgische jongen uit mijn klas;

"Whaha die zotte Nederlanders met hun Sieneke haha" - Waar was Belgie?
"Oh, die Nederlanders liggen er in de eerste poule wedstrijd eruit" Heeft Belgie Zuid-Afrika wel gezien met dit WK?
Ja,is voor mij toch een bevestiging van jaloezie van sommige Belgen.
Bewijst toch weer de rivaliteit tussen Nederland en België.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

KNIL. schreef:dat Nederland de op één na beste ter WERELD is verdient wel een oranje f-16.
Verdienen??? Na die wedstrijd? Oke ze verdienen het omdat ze zo ver komen. Maar dan komen we weer bij het punt GELD.. Vraag me af wat dat grapje alweer gekost heeft en nog gaat kosten... En wie gaat het weer betalen? Juist de belasting betalers !
Ook dat Maxima, Willem-Alexander en Balkenende in Zuid-Afrika moeten snap ik ook niet. Zeker alleen om weer even gezien te worden.. Wordt echt misselijk van dat stel... :full:
Maar goed dat is mijn mening, hun reis en verblijf zal ook wel weer betaald zijn geworden door de belastingbetalers zoals gewoonlijk...

Maar vond het wel knap dat Nelson Mandela toch nog gekomen is ! 8)
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door sniper snoop »

Voetbal boeit me niet. Maar ik zal zeker erop aanwijzen dat beiden jalors zijn op elkaar. En als ik dan Nederlanders hoor, zijn ze graag in België. Ieder land heeft zijn specialiteiten. Ik ken weinig van Nederland maar ik weet dat hun kaas verdomd goed zijn! België staat dan bekend voor het goeie bier, chocolade, neusjes, frieten....... Voor J. Claude Vandamme. Frankrijk bijvoorbeeld voor de wijn. Spanje voor de sangria. Etc...... Als de Belgen nu eenmaal niet in het WK zijn, dan is het pech voor de Belgische voetbalwereld. Maar waar waren de Nederlanders tijdens het Songfestival? Waar zijn de Nederlandse top tennissers? Ik denk dan dat de Nederlanders hierop jaloers zullen zijn.

Ieder land heeft zijn goeie kanten en ieder land - hoe dan ook - is jaloers op de ene zijn goeie punten. En als België het WK niet haalde en Nederland bijvoorbeeld het songfestival.....en dan? Is dit zo belangrijk? Het leven bestaat uit andere en noodzakelijker dingen dan voetbal, dan zingen dan al die andere wedstrijden!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door 779 »

KNIL. schreef:Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????
Snap niet dat je er nog op ingaat KNIL. Die Belgjes zijn in alle wegen onderdanig en strontjaloers. Het hele land ligt in puin, ze kunnen de inwoners nog niet eens bij elkaar houden. Laten we het dan ook nog maar niet hebben over hun leger en de jaloersheid op onze oranje F-16's. Zij hebben geen eens een leger en als ze al wat aanschaffen staat het binnen 24uur alweer te koop omdat het troep is. :mrgreen: Daarnaast heeft Belgie de EU en/of de NAVO nog nooit kunnen ondersteunen...
Bovendien moet ik het argument ALWEER omhoog halen dat niet heel Nederland gezegd heeft dat we zouden winnen. DAT IS NOOIT IN DE MEDIA GEZET en al helemaal niet door Bert van Marwijk... Als er iemand bescheiden is, is hij het wel. De moderators zouden er goed aan doen deze discussie te sluiten want de Belgjes die hier reageren kunnen het gewoon niet aan... 8)

779
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

779 schreef:
KNIL. schreef:Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????
Snap niet dat je er nog op ingaat KNIL. Die Belgjes zijn in alle wegen onderdanig en strontjaloers. Het hele land ligt in puin, ze kunnen de inwoners nog niet eens bij elkaar houden. Laten we het dan ook nog maar niet hebben over hun leger en de jaloersheid op onze oranje F-16's. Zij hebben geen eens een leger en als ze al wat aanschaffen staat het binnen 24uur alweer te koop omdat het troep is. :mrgreen: Daarnaast heeft Belgie de EU en/of de NAVO nog nooit kunnen ondersteunen...
Bovendien moet ik het argument ALWEER omhoog halen dat niet heel Nederland gezegd heeft dat we zouden winnen. DAT IS NOOIT IN DE MEDIA GEZET en al helemaal niet door Bert van Marwijk... Als er iemand bescheiden is, is hij het wel. De moderators zouden er goed aan doen deze discussie te sluiten want de Belgjes die hier reageren kunnen het gewoon niet aan... 8)

779
779,niet alle Belgen zijn 'strontjaloers en onderdanig' zoals jij beweert,kijk maar naar Sniper Snoop: 'er zijn belangerijke zaken in het leven.' en 'ieder land heeft zijn eigen specialiteiten.'
Is toch zo?
Maar jaloezie op onze oranje F-16's heeft toch nu niets te maken met hun slechte materieel?, Laat ze lekker commentaar hebben (en stiekem jaloers zijn) want hun hebben het nooit bereikt en weten dus ook niet hoe de roem aanvoelt.
En er is in de media nooit gespeculeerd dat Nederland de finale zou winnen,en inderdaad NOOIT door van Marwijk.
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Von Pratt »

Oranje F-16's? :shock:

Sorry voor de Nederlanders, maar oranje heb ik wel altijd een lelijke kleur gevonden :lol:
(Maar goed ik zal wel een 'jaloerse Belg' zijn want wij hebben maar de kleur rood. Nochtans een stuk cooler aangezien het de kleur is met de krachtigste symboliek :P )
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
LordChaos
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 jan 2010, 19:40

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door LordChaos »

Die oranje F-16 was toch altijd al oranje? Volgens mij wordt hij gebruikt door het stuntteam van KLM. Hij is dus niet speciaal voor het WK geschilderd :wink:.
Laatst gewijzigd door LordChaos op 03 aug 2010, 21:41, 2 keer totaal gewijzigd.
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door sniper snoop »

779 schreef:
KNIL. schreef:Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????
Snap niet dat je er nog op ingaat KNIL. Die Belgjes zijn in alle wegen onderdanig en strontjaloers. Het hele land ligt in puin, ze kunnen de inwoners nog niet eens bij elkaar houden. Laten we het dan ook nog maar niet hebben over hun leger en de jaloersheid op onze oranje F-16's. Zij hebben geen eens een leger en als ze al wat aanschaffen staat het binnen 24uur alweer te koop omdat het troep is. :mrgreen: Daarnaast heeft Belgie de EU en/of de NAVO nog nooit kunnen ondersteunen...
Bovendien moet ik het argument ALWEER omhoog halen dat niet heel Nederland gezegd heeft dat we zouden winnen. DAT IS NOOIT IN DE MEDIA GEZET en al helemaal niet door Bert van Marwijk... Als er iemand bescheiden is, is hij het wel. De moderators zouden er goed aan doen deze discussie te sluiten want de Belgjes die hier reageren kunnen het gewoon niet aan... 8)

779
Ik had dit verwacht uit een kindermond. Heb je niet vergist van leeftijd? 14 ipv 24? En 14 is nog te oud (alhoewel, kom sterk in de mode.....kinderactige 14 jarigen). Lees eerst wat ik verteld heb en dan neem je conclusies. Trouwens, je mag wel een goed leger hebben. Maar als je echt zo ons leger kan afkraken, ons troep.... ga naar uw leger en verteld om al hun FN wapens - wat gekend is als één van de beste wapens in de wereld - af te danken en ga over naar iets anders. Hou rekening ..... NIKS in het Nederlands leger is Nederlands. Natuurlijk hier en daar wat prullerij, mar qua wapens en voertuigen komt het allemaal uit Duitsland, België en Amerika...en mss nog hier en daar een landje. Wij hebben ook geimpoteerde materieel. Maar onze handwapens zijn Belgisch! En wij moeten ook geen enorm leger hebben. We hebben al genoeg geleden (zie Wo1), genoeg mogen betalen aan ons leger. De economie is slecht en een leger kan dit verslechteren. Liever geen leger en maar wel ons geldputje terug vullen. PUNT!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door 779 »

sniper snoop schreef:
779 schreef:
KNIL. schreef:Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????
Snap niet dat je er nog op ingaat KNIL. Die Belgjes zijn in alle wegen onderdanig en strontjaloers. Het hele land ligt in puin, ze kunnen de inwoners nog niet eens bij elkaar houden. Laten we het dan ook nog maar niet hebben over hun leger en de jaloersheid op onze oranje F-16's. Zij hebben geen eens een leger en als ze al wat aanschaffen staat het binnen 24uur alweer te koop omdat het troep is. :mrgreen: Daarnaast heeft Belgie de EU en/of de NAVO nog nooit kunnen ondersteunen...
Bovendien moet ik het argument ALWEER omhoog halen dat niet heel Nederland gezegd heeft dat we zouden winnen. DAT IS NOOIT IN DE MEDIA GEZET en al helemaal niet door Bert van Marwijk... Als er iemand bescheiden is, is hij het wel. De moderators zouden er goed aan doen deze discussie te sluiten want de Belgjes die hier reageren kunnen het gewoon niet aan... 8)

779
Ik had dit verwacht uit een kindermond. Heb je niet vergist van leeftijd? 14 ipv 24? En 14 is nog te oud (alhoewel, kom sterk in de mode.....kinderactige 14 jarigen). Lees eerst wat ik verteld heb en dan neem je conclusies. Trouwens, je mag wel een goed leger hebben. Maar als je echt zo ons leger kan afkraklen, ons troep.... ga naar uw leger en verteld om al hun FN wapens - wat gekend is als de beste wapens in de wereld - af te daznken en ga over naar iets anders. Hou rekening ..... NIKS in het Nederlands leger is Nederlands. Natuurlijk hier en daar wat prullerij, mar qua wapens en voertuigen komt het allemaal uit Duitsland, België en Amerika...en mss nog hier en daar een landje. PUNT!
Ga jij nou maar lekker je 18e eeuws spelletje promoten ipv hier reageren. Goed en correct lezen is jouw sterkste punt niet blijkbaar. Je kunt alleen maar aanvallend reageren en je argumenten slaan noch dak noch wal. Bah! :full:
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door sniper snoop »

Oooooh...eneeeuh..... Waarom moeten we jaloers zijn oud een Oranje F-16? We hebben F16 in Tijger kleuren. Veel beter dan oranje.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door sniper snoop »

779 schreef:Ga jij nou maar lekker je 18e eeuws spelletje promoten ipv hier reageren. Goed en correct lezen is jouw sterkste punt niet blijkbaar. Je kunt alleen maar aanvallend reageren en je argumenten slaan noch dak noch wal. Bah! :full:

Goed lezen kan ik inderdaad niet. En weet je waarom? Omdat ik op mijn 4 jarige leeftijd moet vechten voor mijn leven. Ik had pneumokok...... rinkeld er een belletje? Nee? Zoek het op! Jij begint hier de Belgen te verwijten omdat ze jaloers zijn. Voor mij boeit voetbal gene enkel reet. En er zijn er nog. Ieder land is jaloers....Ieder land! Dus begint niet zomaar de Belgen af te kraken. Of ik kom eens persoonlijk u af kraken. Na die klote opmerking van u, LUL!

Het is beter dat ze hier ene slot opzetten, want 779 gaat zijn smoel niet houden en ik de mijne ook niet. Kl****zak!


Btw! EERSTE WERELDOORLOG IS NET ZOALS DE TWEEDE WERELDOORLOG 20st EEUW! Idioot!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Von Pratt »

Wow :shock:
Sniper snoop zei luidop wat ik soms al dacht.. Alleen zou ik je bericht toch aanpassen, je wilt geen ban omdat er iemand is waarmee je gewoonweg niet kunt discussiëren...
Laatst gewijzigd door Von Pratt op 13 jul 2010, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door 779 »

sniper snoop schreef:LUL! want 779 gaat zijn smoel niet houden en ik de mijne ook niet. Kl****zak!
Inderdaad, de discussie is voorbij. Als je gaat schelden hoeft het niet meer, dat is een teken van zwakheid en heeft niets te maken met je excuusje voor een stom bacterietje die bijna alle mensen onder de leden heeft...

779 out.
Gesloten