Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Hier het vervolg van Slowchat topic deel 18.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Het heeft net even flink hard gerommelt hier, flitsen en donderslagen.. Niet normaal!
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Bij ons vanochtend, maar veel was het niet.
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door irish guards »

En ik verveel me ( denk door het weer :P )
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door sniper snoop »

Da's goed voor mij. Veel regen....de Verdronken Weide staan eens goed vol, wat betekend veel beter fotografie plezier!
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Het heeft net even flink hard gerommelt hier, flitsen en donderslagen.. Niet normaal!
Inderdaad... Tuin was bijna ondergelopen en de tuinstoelen vlogen door de tuin... Normaal hoort dat niet..
Maarja vanmorgen even naar Echt in geweest en natuurlijk begon het k*t hard te regenen en niet paar minuten maar 20 minuten lang ofzo.. Waarvan ik er zeker 5 buiten gestaan heb...

@ Christiaan, waarom had volgens jou Iniesta rood moeten krijgen? Kijk eens naar Nigel de Jong met zijn kung-fu kick.... Had ook rood MOETEN krijgen. En Spanje was gewoon beter en zoals gi collector al zegt ze mogen blij zijn dat ze zo ver gekomen zijn. Vond het knap dat ze zover gekomen zijn en toch nog 2e zijn geworden. Ik had het ze gegund maar helaas is niet anders Spanje was sterker.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Och ja. Het was ook een mooie droom om waar te zijn :(

Ik ben nu een vet oud spelletje aan het spelen op een hele oude console

James Bond: Golden Eye op de Nitendo 64.. :P
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

omgitsme schreef:
Stefan schreef:Het heeft net even flink hard gerommelt hier, flitsen en donderslagen.. Niet normaal!
Inderdaad... Tuin was bijna ondergelopen en de tuinstoelen vlogen door de tuin... Normaal hoort dat niet..
Maarja vanmorgen even naar Echt in geweest en natuurlijk begon het k*t hard te regenen en niet paar minuten maar 20 minuten lang ofzo.. Waarvan ik er zeker 5 buiten gestaan heb...

@ Christiaan, waarom had volgens jou Iniesta rood moeten krijgen? Kijk eens naar Nigel de Jong met zijn kung-fu kick.... Had ook rood MOETEN krijgen. En Spanje was gewoon beter en zoals gi collector al zegt ze mogen blij zijn dat ze zo ver gekomen zijn. Vond het knap dat ze zover gekomen zijn en toch nog 2e zijn geworden. Ik had het ze gegund maar helaas is niet anders Spanje was sterker.
Ze hadden allebei GROTE kansen die ze moesten afmaken.,dus Spanje vind ik niet de betere.
Nederland had net zo goed kunnen winnen,maarja als je die kansen niet afmaakt. (met name Robben.)
En dat die scheids alleen maar beslissingen nam die nadelig waren voor Nederland.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

KNIL. schreef:
omgitsme schreef:
Stefan schreef:Het heeft net even flink hard gerommelt hier, flitsen en donderslagen.. Niet normaal!
Inderdaad... Tuin was bijna ondergelopen en de tuinstoelen vlogen door de tuin... Normaal hoort dat niet..
Maarja vanmorgen even naar Echt in geweest en natuurlijk begon het k*t hard te regenen en niet paar minuten maar 20 minuten lang ofzo.. Waarvan ik er zeker 5 buiten gestaan heb...

@ Christiaan, waarom had volgens jou Iniesta rood moeten krijgen? Kijk eens naar Nigel de Jong met zijn kung-fu kick.... Had ook rood MOETEN krijgen. En Spanje was gewoon beter en zoals gi collector al zegt ze mogen blij zijn dat ze zo ver gekomen zijn. Vond het knap dat ze zover gekomen zijn en toch nog 2e zijn geworden. Ik had het ze gegund maar helaas is niet anders Spanje was sterker.
Ze hadden allebei GROTE kansen die ze moesten afmaken.,dus Spanje vind ik niet de betere.
Nederland had net zo goed kunnen winnen,maarja als je die kansen niet afmaakt. (met name Robben.)
En dat die scheids alleen maar beslissingen nam die nadelig waren voor Nederland.
Tjah zulke mensen heb je en kun je krijgen.. Is niks aan te veranderen. Alhoewel die wel die corner had moeten toekennen. Maar wij kunnen alleen de beelden aanschouwen wat de tv ons brengt en niet wat hij zag.
Spanje en Nederland hadden zeker de kansen ! Maar ook al waren die kansen omgetoverd tot goals had Spanje als nog gewonnen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Ben ik niet met je eens Omgitsme. Nederland heeft ook een aantal goeie kansen gehad. Met goede reddingen van de Spaanse keeper.
Stekelenburg heeft ook goed gekeept, Nederland heeft in opzicht van vorige wedstrijden slecht gespeeld. Maar.. Wij zijn 2e van heel de wereld!!
Ooit zal voor ons h et WK eens gewonnen worden!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Ben ik niet met je eens Omgitsme. Nederland heeft ook een aantal goeie kansen gehad. Met goede reddingen van de Spaanse keeper.
Stekelenburg heeft ook goed gekeept, Nederland heeft in opzicht van vorige wedstrijden slecht gespeeld. Maar.. Wij zijn 2e van heel de wereld!!
Ooit zal voor ons h et WK eens gewonnen worden!
Zeker dat. Maar waar zie jij dat ik zeg dat Nederland geen goeie kansen heeft gehad? Ik haal Spanje en Nederland aan. Ik zeg wel niet dat het goeie kansen waren maar het waren kansen. Was jammer voor Robben dat hij Casillas tegen kwam.
Zeker heeft Stekelenburg goed gekeept evenals Casillas, en precies we mogen niet zeuren want we zijn 2e van de hele wereld ! Beter dan Duitsland, Italië en Engeland wat ook "kanshebbers" op de wereldtitel waren. :mrgreen:
Maar zeker zal Nederland ooit het WK winnen, alleen wanneer is nog onbekend. Hoop voor ze in 2014 !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Von Pratt »

De niet toegekende hoekschop was een fout van de lijnrechter, niet van de scheidsrechter... Die kan niet alles zien (zaken zoals buitenspel, hoekschoppen, over de lijn of niet). Dusja de scheidsrechter heeft hier geen schuld aan.
Zou dit echter beslissend geweest zijn? Persoonlijk denk ik van niet, de echte kansen die Nederland had werden niet afgewerkt (ook door toedoen van het knap keepen van de Spaanse keeper).
Verder werd er ook erg vuil gespeeld, zowel door Spanje als Nederland, en vind ik, misschien als één van de weinigen, zogoed als alle gele kaarten (en rode) terecht.
De scheidsrechter heeft naar mijn mening goed gefloten, ik heb er dit WK véél slechtere gezien...
Op het vlak van tactiek en balbezit vind ik Spanje wel de verdiende winnaar. Nederland kwam slechts sporadisch af met een prik (meestal Robben die een enorme sprint inzette) en had al betere matchen gespeeld.

In ieder geval 3 keer de finale is schitterend, dus laten we gewoon aannemen dat voor dit keer 4 maal scheepsrecht is.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Von Pratt schreef:De niet toegekende hoekschop was een fout van de lijnrechter, niet van de scheidsrechter... Die kan niet alles zien (zaken zoals buitenspel, hoekschoppen, over de lijn of niet). Dusja de scheidsrechter heeft hier geen schuld aan.
Zou dit echter beslissend geweest zijn? Persoonlijk denk ik van niet, de echte kansen die Nederland had werden niet afgewerkt (ook door toedoen van het knap keepen van de Spaanse keeper).
Verder werd er ook erg vuil gespeeld, zowel door Spanje als Nederland, en vind ik, misschien als één van de weinigen, zogoed als alle gele kaarten (en rode) terecht.
De scheidsrechter heeft naar mijn mening goed gefloten, ik heb er dit WK véél slechtere gezien...
Op het vlak van tactiek en balbezit vind ik Spanje wel de verdiende winnaar. Nederland kwam slechts sporadisch af met een prik (meestal Robben die een enorme sprint inzette) en had al betere matchen gespeeld.

In ieder geval 3 keer de finale is schitterend, dus laten we gewoon aannemen dat voor dit keer 4 maal scheepsrecht is.
Komen we er toch weer op dat hulp van cameratoezicht het een stuk eerlijker maakt en een hoop problemen voorkomt...
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Inderdaad!
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Er wordt nog meer aandacht besteed aan de bal (Gewicht,omvang en al die onzin) dan aan het spelverloop...
In één woord ARMOEDIG.
Gesloten