Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@ Silvano
Gewoon dat pak op de fiets aantrekken wat je gebruikt als je met de hondjes speelt
Kan je vallen wat je wilt, je krijgt geen auwie maar je fiets wel
irish guards schreef:@ Silvano
Gewoon dat pak op de fiets aantrekken wat je gebruikt als je met de hondjes speelt
En dat pakkie ziet er warm uit...
Hahahahahaha.
Kan wel warm zijn ja maar uhm... Is echt TE lomp om mee te fietsen.. Zelfs op de wei zelf al kom ik bijna niet vooruit op die fietsen daar, zijn ook nog eens bredere sturen en meer damesfietsen. Kom ik nog niet vooruit, beetje moeilijk trappen. En voordat ik het pak aan heb en uit heb ben ik al 3 keer naar school heen en weer gefietst.
Warm is het zeker, njah soms..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
En dat pakkie ziet er warm uit...
Hahahahahaha.
Kan wel warm zijn ja maar uhm... Is echt TE lomp om mee te fietsen.. Zelfs op de wei zelf al kom ik bijna niet vooruit op die fietsen daar, zijn ook nog eens bredere sturen en meer damesfietsen. Kom ik nog niet vooruit, beetje moeilijk trappen. En voordat ik het pak aan heb en uit heb ben ik al 3 keer naar school heen en weer gefietst.
Warm is het zeker, njah soms..
Ik wilde nog vragen of ik hem voor rijles kon lenen, maar inmiddels heb ik bericht dat het niet door zal gaan
Wat zou je instructeur wel niet denken? Wat voor een gek komt daar aan met zo'n malloten pak?
En achter je aan komen allemaal van die politiehonden aangerend wat jou gezien hebben.
Haha en dan bam ligt Mar10e.
Maarja net kwam ik ene tegen had zijn auto op wonderbaarlijke wijze tussen een struikgewas en een ander struikgewas in geparkeerd dwars op de straat... Was blijkbaar dus uitgegleden haha. Klein kinderen helemaal hysterisch.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Ach, mijn instructeur is inmiddels wel wat gewend De eerste paar lessen had ik een knal rode hanenkam op mijn helm, maar toen die niet meer op mijn nieuwe helm paste, trok ik maar een zwart tutu aan. En ow, op de plek waar van die harde kneesliders horen te zitten, zitten gehaakte vlinders, hartjes en bloempjes.
Mar10e schreef:Ach, mijn instructeur is inmiddels wel wat gewend De eerste paar lessen had ik een knal rode hanenkam op mijn helm, maar toen die niet meer op mijn nieuwe helm paste, trok ik maar een zwart tutu aan. En ow, op de plek waar van die harde kneesliders horen te zitten, zitten gehaakte vlinders, hartjes en bloempjes.
Jaaaa....veiligheid voor alles gehaakte kneesliders ... maar gelukkig ben jij één van die motorrijders die niet omkomt in het verkeer... het is altijd een ander
Sorry...frustratie maar je weet ook wel waarom ... dat heb ik in m'n pb geschreven.
Jolijn schreef:
Ik heb morgen laatste 3 uur uitval van school
Heb morgen de hele dag vrij. Wat vind je daarvan?
Mar10e schreef:Ach, mijn instructeur is inmiddels wel wat gewend De eerste paar lessen had ik een knal rode hanenkam op mijn helm, maar toen die niet meer op mijn nieuwe helm paste, trok ik maar een zwart tutu aan. En ow, op de plek waar van die harde kneesliders horen te zitten, zitten gehaakte vlinders, hartjes en bloempjes.
Jaaaa....veiligheid voor alles gehaakte kneesliders ... maar gelukkig ben jij één van die motorrijders die niet omkomt in het verkeer... het is altijd een ander
Sorry...frustratie maar je weet ook wel waarom ... dat heb ik in m'n pb geschreven.
Je gebruikt alleen kneesliders als je een KD wil maken en dat ga ik echt niet doen. In de pb stond al zo ongeveer waarom
Maar ik ga sowieso niet zo maf rijden, zoals sommige dat op die buikschuivers doen. Ondanks het zwarte leer en rare frutsels, draag ik ook gewoon een geel hesje. Nu nog eentje van de rijschool, maar daarna mijn eigen (met een stomme tekst op de achterkant).
Mar10e schreef:
Je gebruikt alleen kneesliders als je een KD wil maken en dat ga ik echt niet doen. In de pb stond al zo ongeveer waarom
Maar ik ga sowieso niet zo maf rijden, zoals sommige dat op die buikschuivers doen. Ondanks het zwarte leer en rare frutsels, draag ik ook gewoon een geel hesje. Nu nog eentje van de rijschool, maar daarna mijn eigen (met een stomme tekst op de achterkant).
En die stomme tekst is?: Pas op zwenkt uit !!! ?????
Ik had vandaag en heb morgen vrij, met de reden dat ons project niet goed was opgestart,en dat we het nog moeten verbeteren enkel andere klassen met hetzelfde mochten wel door.
Wij informeren wat blijkt ze hebben ff geen micro-biologie docenten beschikbaar dus verzinnen ze maar deze onzin om ons bezig te houden, beetje jammer voor ze dat wij na anderhalf uur klaar waren .
Ondertussen wachtend op een PB op WAF vanuit de vs, komt mooie aanwinst deze kant op als het mee zit
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco schreef:Ik had vandaag en heb morgen vrij, met de reden dat ons project niet goed was opgestart,en dat we het nog moeten verbeteren enkel andere klassen met hetzelfde mochten wel door.
Wij informeren wat blijkt ze hebben ff geen micro-biologie docenten beschikbaar dus verzinnen ze maar deze onzin om ons bezig te houden, beetje jammer voor ze dat wij na anderhalf uur klaar waren .
Ondertussen wachtend op een PB op WAF vanuit de vs, komt mooie aanwinst deze kant op als het mee zit
Vertel wat is het?
En Jolijn, uhm nee bedankt... Latijns is voor mij net zoiets als Chinees... Ken het dus ook niet hehe.
Ben liever morgen even thuis om dan wat nog te gaan fitnessen en 's avonds weer met mijn viervoeters te spelen haha. Njah hun spelen met mij.