Jan Klaassen schreef:Jolijn schreef:Mooie miniatuur
Het spijt me, maar toen ik de foto's zag dacht ik eerst,*schaam*,dat het een lijkwagen was

Ben dus niet de enige
Maar klopt dat die normaal een andere opbouw hebben Kugel, deed me er gewoon een beetje aan denken door die diepzwarte kleur. Ze zouden 'm inderdaad eens in 't wit moeten proberen! Blijft hoe dan ook een mooie auto, nu nog sparen voor een echte

Het zij jullie vergeven...
Tja, een echte zou wel wat zijn! Helaas was 1959 niet zo'n goed productiejaar (niet alleen) voor Cadillac, dus van de '59 lichting zijn er in verhouding vrij weinig, wat ze dus extra prijzig maakt, zeker in goede staat.
Tot die tijd houd ik het maar bij de schaalmodellen, het zij wel van de beste kwaliteit die er momenteel gemaakt wordt. Vanochtend is een tweede exemplaar gearriveerd, een High Top Ambulance uit 1966! Ook dit is wederom een zeer mooi model, uitgevoerd in rood-wit... Ze waren er destijds overigens ook in de kleuren lichtblauw-wit en helemaal wit!
Ben momenteel bezig voor beiden een showcase te bouwen, met een glazen kap er overheen. Tevens ook realistische bestrating, uiteraard op schaal 1:18... Al met al toch weer een dure grap! Had ook een gemarkeerd EK1 met doosje kunnen aanschaffen, of 3 Infanterie Sturmabzeichen, of een Flakkampfabzeichen, of...
Groeten, Kugel!