Hahaha, joa wie ig nog op TL zoot waar det bie sommige inderdaad de normaalste zaak vanne weareld ! En Ficker heaft mig dit keer egt geneit....Stefan schreef:Haha Silvano, in Ech op sjoal woor ut de normaalste zaak vanne weareld om wiet te rauke veur se de klas in gings biej Ficker of biej Knoors haha.
** Haha Silvano, in Echt op school was het de normaalste zaak van de wereld om te smoken voor je de klas in ging bij Dhr Ficker of Knoors haha.
Zeat der zo van ja ig geluif dig neet det ze krank waars en weg mos dea daag... Mer dea gast geluift dig dus echt NOOIT, kins se zikke wat ze wils...
** Hahaha, ja toen ik nog op de Theoretische Leerweg zat was het bij sommigen inderdaad de normaalste zaak van de wereld. En Dhr. Ficker heeft me deze keer echt goed genaaid... Zegt hij zo van ja ik geloof je niet dat je ziek was dat uur en dat je op dat uur van die dag weg moest om niet na te blijven. Maarja die man gelooft je dus echt nooit, kan je zeggen wat je wilt.
Beter eten wilt wel eens werken...SgtArends schreef:Nee duizelig, als mijn hersenen over beladen raken dan word ik duizelig..Duizelig van school? Je bedoeld eerder moe?
Ik ken zelf iemand die hogere cijfers haalde en zich beter kon concentreren als hij er eentje ophad** Haha Silvano, in Echt op school was het de normaalste zaak van de wereld om te smoken voor je de klas in ging bij Dhr Ficker of Knoors haha.
Tjah die heb je er ook..