Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Zet je helm op dan :P
xD
Net de bui overgetrokken.. Heftig windje..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Vond wel even intersant net, die wind enzo.

Boah... Wat is het toch raar weer in Nederland. :P
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Vond wel even intersant net, die wind enzo.

Boah... Wat is het toch raar weer in Nederland. :P
Inderdaad, was wel interessant maar was niet graag buiten..
Onze achterburen kunnen nu ergens in het oosten hun zwembandjes enzo zoeken... Evenals hun zwembad zeil. Vloog nogal weg haha.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door 779 »

Is dit het nou? Zit ik voor jan met de korte achternaam alle plantenbakken te redden, waait het een paar seconden en het druppelt 5 minuutjes... Is dat nu een weeralarm voor Oost-NL waard? :frownno: :frownno:

779
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Nou hier vlogen je planten bakken denk ik toch wel weg.

Ben net even op de straat gaan kijken, veel boompjes kapot veel rotzooi op de weg.. Mijn asbak weg gedreven.. :(
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Jan Klaassen »

Hier; tien minuten regen...en nu al weer een uurtje of 2 zon... geen weeralarm in Zeeland x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Akko »

Hier 3 uur xp
alles vloog bijna op straat
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Hier in Ridderkerk. 1,5 uur regen en onweer. (wat snel overtrok.)
Met de wind viel het wel mee.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Akko schreef:Hier 3 uur xp
alles vloog bijna op straat
Waar woon jij ergens in Belgie?
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Robin V »

KNIL. schreef:
Robin V schreef:Ik ben als Belg in Breda gaan kijken op groot scherm, enkel en alleen hopend op een enorm feestje achteraf (want stiekem stond ik voor Spanje).
Op de zege van Spanje valt niets te zeggen. Balbezit, kansen, etc. Van Marwijk teerde op de flits van Robben en liet Van Persie (alweer) op een eiland zitten. Zo'n klassevoetballer verdient beter dan het systeem van Van Marwijk.
Wat ik nog minder begrijp is dat schoppers als Van Bommel en De Jong er dit WK zonder rode kaart van af zijn gekomen, en dat Maduro en Van Nistelrooij niet eens in de kern zaten...

Ik had het Nederland wel gegund, maar hoogmoed komt nu eenmaal voor de val. De arrogantie heb ik nu in Breda wel langs alle kanten zelf meegemaakt. Oranje zou de Spaanse armada eventjes inmaken...

Trouwens; qua WK-deelnames staat het 11-9 in het voordeel van België. Dat de huidige, vorige en volgende generaties stukken zwakker zijn dat die van jullie, weet iedereen nu ook wel. Dat wij als Belgen kritiek hebben op het Nederlandse elftal, heeft echt niet alleen te maken met jaloezie en dat tegenargument genre 'jullie waren er niet eens bij' is gewoon zwak en totaal buiten de kwestie.
Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????
Omdat het gaat over de Nederlandse ploeg op het WK, en de Belgische ploeg daar geen bal mee te maken heeft?
Onderwerp A (de Nederlandse ploeg) =/= onderwerp B (de Belgische ploeg). Ik verwachtte een weerlegging van mijn standpunten (eerste alinea's), geen gezeur over jaloezie en nog minder gezeur over hoe goed jullie of ons land wel is. Elk land zal wel zijn voor -en nadelen hebben, op landen als Somalië, Noord-Korea en Iran na dan... maar ook dat heeft geen bal met de voetbaldiscussie te maken.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Nu gaat het wel weer beginnen onweren zeker. :P
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Robin V schreef:
KNIL. schreef:
Robin V schreef:Ik ben als Belg in Breda gaan kijken op groot scherm, enkel en alleen hopend op een enorm feestje achteraf (want stiekem stond ik voor Spanje).
Op de zege van Spanje valt niets te zeggen. Balbezit, kansen, etc. Van Marwijk teerde op de flits van Robben en liet Van Persie (alweer) op een eiland zitten. Zo'n klassevoetballer verdient beter dan het systeem van Van Marwijk.
Wat ik nog minder begrijp is dat schoppers als Van Bommel en De Jong er dit WK zonder rode kaart van af zijn gekomen, en dat Maduro en Van Nistelrooij niet eens in de kern zaten...

Ik had het Nederland wel gegund, maar hoogmoed komt nu eenmaal voor de val. De arrogantie heb ik nu in Breda wel langs alle kanten zelf meegemaakt. Oranje zou de Spaanse armada eventjes inmaken...

Trouwens; qua WK-deelnames staat het 11-9 in het voordeel van België. Dat de huidige, vorige en volgende generaties stukken zwakker zijn dat die van jullie, weet iedereen nu ook wel. Dat wij als Belgen kritiek hebben op het Nederlandse elftal, heeft echt niet alleen te maken met jaloezie en dat tegenargument genre 'jullie waren er niet eens bij' is gewoon zwak en totaal buiten de kwestie.
Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????
Omdat het gaat over de Nederlandse ploeg op het WK, en de Belgische ploeg daar geen bal mee te maken heeft?
Onderwerp A (de Nederlandse ploeg) =/= onderwerp B (de Belgische ploeg). Ik verwachtte een weerlegging van mijn standpunten (eerste alinea's), geen gezeur over jaloezie en nog minder gezeur over hoe goed jullie of ons land wel is. Elk land zal wel zijn voor -en nadelen hebben, op landen als Somalië, Noord-Korea en Iran na dan... maar ook dat heeft geen bal met de voetbaldiscussie te maken.
Ja,maar kritiek kon je verwachten he,of het nou over voetbal of over iets heel anders ging.
Beginnen over iemands land,daar minderwaardig over doen,kun je een weerwoord terugverwachten.
Het gaat er gewoon om benadrukken van: 'Mijn land is de beste'
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Robin V »

KNIL. schreef:
Robin V schreef:
KNIL. schreef: Omdat het gaat over de Nederlandse ploeg op het WK, en de Belgische ploeg daar geen bal mee te maken heeft?
Onderwerp A (de Nederlandse ploeg) =/= onderwerp B (de Belgische ploeg). Ik verwachtte een weerlegging van mijn standpunten (eerste alinea's), geen gezeur over jaloezie en nog minder gezeur over hoe goed jullie of ons land wel is. Elk land zal wel zijn voor -en nadelen hebben, op landen als Somalië, Noord-Korea en Iran na dan... maar ook dat heeft geen bal met de voetbaldiscussie te maken.
Ja,maar kritiek kon je verwachten he,of het nou over voetbal of over iets heel anders ging.
Beginnen over iemands land,daar minderwaardig over doen,kun je een weerwoord terugverwachten.
Het gaat er gewoon om benadrukken van: 'Mijn land is de beste'
Het was helemaal niet de bedoeling om een superioriteitsgevoel uit te drukken. Ik doe trouwens helemaal niet minderwaardig, ik beargumenteer mijn mening over het voetbal van Oranje, en ik sta niet alleen in die mening. Dat wil daarvoor niet zeggen dat ik geen respect heb voor jullie ploeg, verre van zelfs.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Nou hier vlogen je planten bakken denk ik toch wel weg.

Ben net even op de straat gaan kijken, veel boompjes kapot veel rotzooi op de weg.. Mijn asbak weg gedreven.. :(
Zeg dat wel..
In Susteren is de scoutinggebouw met de grondgelijk gemaakt, paar huizen de dakken van weggevlogen, in Maasbracht een dak de autobaan op gevlogen en een mini tornado in Susteren..
En in de Doort bij Dieteren bij onze hondenvereniging konden we daarstraks lekker opruimen, veel bomen omgeknakt kon je bijna nergens meer lopen. :shock:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door panzer lehr »

Hier bij ons heeft het maar een uur geregend maar wat een wind :shock:
Gesloten