xDStefan schreef:Zet je helm op dan
Net de bui overgetrokken.. Heftig windje..
xDStefan schreef:Zet je helm op dan
Inderdaad, was wel interessant maar was niet graag buiten..Stefan schreef:Vond wel even intersant net, die wind enzo.
Boah... Wat is het toch raar weer in Nederland.
Waar woon jij ergens in Belgie?Akko schreef:Hier 3 uur xp
alles vloog bijna op straat
Omdat het gaat over de Nederlandse ploeg op het WK, en de Belgische ploeg daar geen bal mee te maken heeft?KNIL. schreef:Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????Robin V schreef:Ik ben als Belg in Breda gaan kijken op groot scherm, enkel en alleen hopend op een enorm feestje achteraf (want stiekem stond ik voor Spanje).
Op de zege van Spanje valt niets te zeggen. Balbezit, kansen, etc. Van Marwijk teerde op de flits van Robben en liet Van Persie (alweer) op een eiland zitten. Zo'n klassevoetballer verdient beter dan het systeem van Van Marwijk.
Wat ik nog minder begrijp is dat schoppers als Van Bommel en De Jong er dit WK zonder rode kaart van af zijn gekomen, en dat Maduro en Van Nistelrooij niet eens in de kern zaten...
Ik had het Nederland wel gegund, maar hoogmoed komt nu eenmaal voor de val. De arrogantie heb ik nu in Breda wel langs alle kanten zelf meegemaakt. Oranje zou de Spaanse armada eventjes inmaken...
Trouwens; qua WK-deelnames staat het 11-9 in het voordeel van België. Dat de huidige, vorige en volgende generaties stukken zwakker zijn dat die van jullie, weet iedereen nu ook wel. Dat wij als Belgen kritiek hebben op het Nederlandse elftal, heeft echt niet alleen te maken met jaloezie en dat tegenargument genre 'jullie waren er niet eens bij' is gewoon zwak en totaal buiten de kwestie.
Ja,maar kritiek kon je verwachten he,of het nou over voetbal of over iets heel anders ging.Robin V schreef:Omdat het gaat over de Nederlandse ploeg op het WK, en de Belgische ploeg daar geen bal mee te maken heeft?KNIL. schreef:Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????Robin V schreef:Ik ben als Belg in Breda gaan kijken op groot scherm, enkel en alleen hopend op een enorm feestje achteraf (want stiekem stond ik voor Spanje).
Op de zege van Spanje valt niets te zeggen. Balbezit, kansen, etc. Van Marwijk teerde op de flits van Robben en liet Van Persie (alweer) op een eiland zitten. Zo'n klassevoetballer verdient beter dan het systeem van Van Marwijk.
Wat ik nog minder begrijp is dat schoppers als Van Bommel en De Jong er dit WK zonder rode kaart van af zijn gekomen, en dat Maduro en Van Nistelrooij niet eens in de kern zaten...
Ik had het Nederland wel gegund, maar hoogmoed komt nu eenmaal voor de val. De arrogantie heb ik nu in Breda wel langs alle kanten zelf meegemaakt. Oranje zou de Spaanse armada eventjes inmaken...
Trouwens; qua WK-deelnames staat het 11-9 in het voordeel van België. Dat de huidige, vorige en volgende generaties stukken zwakker zijn dat die van jullie, weet iedereen nu ook wel. Dat wij als Belgen kritiek hebben op het Nederlandse elftal, heeft echt niet alleen te maken met jaloezie en dat tegenargument genre 'jullie waren er niet eens bij' is gewoon zwak en totaal buiten de kwestie.
Onderwerp A (de Nederlandse ploeg) =/= onderwerp B (de Belgische ploeg). Ik verwachtte een weerlegging van mijn standpunten (eerste alinea's), geen gezeur over jaloezie en nog minder gezeur over hoe goed jullie of ons land wel is. Elk land zal wel zijn voor -en nadelen hebben, op landen als Somalië, Noord-Korea en Iran na dan... maar ook dat heeft geen bal met de voetbaldiscussie te maken.
Het was helemaal niet de bedoeling om een superioriteitsgevoel uit te drukken. Ik doe trouwens helemaal niet minderwaardig, ik beargumenteer mijn mening over het voetbal van Oranje, en ik sta niet alleen in die mening. Dat wil daarvoor niet zeggen dat ik geen respect heb voor jullie ploeg, verre van zelfs.KNIL. schreef:Robin V schreef:Ja,maar kritiek kon je verwachten he,of het nou over voetbal of over iets heel anders ging.KNIL. schreef: Omdat het gaat over de Nederlandse ploeg op het WK, en de Belgische ploeg daar geen bal mee te maken heeft?
Onderwerp A (de Nederlandse ploeg) =/= onderwerp B (de Belgische ploeg). Ik verwachtte een weerlegging van mijn standpunten (eerste alinea's), geen gezeur over jaloezie en nog minder gezeur over hoe goed jullie of ons land wel is. Elk land zal wel zijn voor -en nadelen hebben, op landen als Somalië, Noord-Korea en Iran na dan... maar ook dat heeft geen bal met de voetbaldiscussie te maken.
Beginnen over iemands land,daar minderwaardig over doen,kun je een weerwoord terugverwachten.
Het gaat er gewoon om benadrukken van: 'Mijn land is de beste'
Zeg dat wel..Stefan schreef:Nou hier vlogen je planten bakken denk ik toch wel weg.
Ben net even op de straat gaan kijken, veel boompjes kapot veel rotzooi op de weg.. Mijn asbak weg gedreven..