Longboarden!
Hier ook een pokeraar altijd leuk voor eens met de vrienden en vriendinnen een potje voor de verzameling aan te spekkenPatrick74 schreef: Pokeren
Kerel, een munt van 2200 jaar ouderdom? Daarvoor haal je je bank toch wel uit elkaar zeker. Met koevoeten en zagen als je het aan mij vraagt.D_Dutch schreef: - Verzamel munten uit de klassieke oudheid. Oudste munt is omstreeks 196 voor Christus. (Helaas gisteren tussen de bank gevallen en krijg ik er nooit meer uit.)
Noem het maar amateur....ik kan dit meer waarderen dan enig 'professioneel' geklieder !!!rammsander schreef:Mijn Hobby's:
En Ik ben amateur tekenaar, heb neteen expositie achter de rug.
Mvg,
Rammsander
Je zou voor minder trots zijn! Echt mooi gedaanrammsander schreef: Ik ben best wel trots op dat ikhet kan op die manier!
Woeps lees 't nu pas. Maar ik had een nieuw doosje gekocht om al mijn Romeinse munten in te leggen, dus ik ging rustig op de bank zitten om ze erin te doen, maar ik haalde ze er telkens uit om ze te bekijken, tot het misging en eentje uit mijn handen liet vallen, die tussen de bankleuning kwam. Toen ik de munt wilde pakken duwde ik 'em juist verder weg en viel hij een een soort gleuf.coco schreef:Je kan je beter afvragen, who the f*ck is je munt daar beland...
Als het aan mij lag wel! Maar, dat vond mijn moeder niet al te fijn helaas.V1Oliver schreef:Kerel, een munt van 2200 jaar ouderdom? Daarvoor haal je je bank toch wel uit elkaar zeker. Met koevoeten en zagen als je het aan mij vraagt.