Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zal binnenkort wat foto`s plaatsen die ik in Frankrijk heb genomen in een klein museumpje in een bovenkamer van het gemeentehuis.
Maar man man man, wat een kwaliteit dat er stond.
Ik kan niet kiezen. Voor mij is het België en Frankrijk. Want ik hoef maar eventjes een paar kilometer naar het zuiden rijden en ik zit in Frankrijk.
Ik doe niet echt Wo2 routes. Maar als ik naar Wervik toe rij, waaronder ook Waasten, kom ik wel wat Wo2 bunkertjes tegen wat ik natuurlijk meeneem. Zoals gisteren. En ik denk toch wel nog eens Raversijde doen, dus een combinatie Wo1 en Wo2.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Ik ben op vakantie geweest naar Frankrijk in juli. Eerst heb ik 5 dagen in Normandie gezeten en daarna een week in het zuiden van Frankrijk in de buurt van Draguignan. Het grappige is dat ik in het zuiden meer militaria gekocht heb dan in Normandie .
Groeten,
Bram
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Zit nou nog in Frankrijk, we gaan naar een camping voor 2 nachten en dan gaan we naar NL. Ik heb heel wat foto's en filmpjes gemaakt in Normandie, O.a. op de Amerikaanse begraafplaats bij Omaha, Omaha zelf en ook nog in St.Mére Eglise. Bij pointe du hoc was ik helaas mn camera vergeten.