Over de openingspost; er staat (als titel); 'Akkoord PVV, CDA en VVD' en vervolgens 'het kabinet komt er' . Daar staat NIET 'Het kabinet van PVV, CDA en VVD komt er'.779 schreef:Wel grappig om te lezen dat alle geposte reacties hier totaal niet kloppen. Zelfs de openingspost bevat 200% total bullshit. Ik adviseer om een boek m.b.t. politicologie te kopen en verdiep je in het feit hoe een minderheidskabinet en gedoogkabinet functioneert. Daarnaast wordt iedere volwassen Nederland wél geacht iets te weten over de politiek. Beetje rond schreeuwen dat we er altijd alleen maar slechter van worden is natuurlijk ook onzin... De gemiddelde post in dit topic bewijst maar eens weer dat het niveau van de Nederlander echt begint te dalen naar een verstandelijke handicap...
Dus die 200% bullshit hier zal wel meevallen toch? En hoe een minderheidskabinet (CDA en VVD in dit geval) en een gedoogpartner (PVV) functioneren weet ik ook wel, en dat weten meerdere mensen hier wel.
En ja, ik weet WEL wat van de politiek, net als de andere mensen die hier in het begin op reageerden.
Vind het een beetje jammer dat sommige mensen zich beter of op de een of de andere manier slimmer vinden dan anderen, en er maar direct met gestrekt been ingaan en EEN BEETJE ROND GAAN SCHREEUWEN dat de andere posters idioot bezig zijn, of in ieder geval niet genoeg kennis hebben.
Vind ook de vergelijking tussen ons hier, en een verstandelijke handicap niet kunnen. Maar als dat de manier is waarop jij het makkelijkst communiceert moet je vooral niet laten wat je niet laten kan!