EK 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Het EK in portugal ik...

EK? Portugal?...
4
10%
Ik volg alleen het Nederlands Elftal, de rest vind ik niet zo interessant
14
36%
De komende tijd ben ik niet voor de TV weg te slaan, ik volg alles!
13
33%
Ik zoek nog een onderduikadres, ik haat die voetbalgekte
8
21%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Ik begrijp dat soort plaatjes niet. Komt misschien omdat ik geen die-hard voetballiefhebber ben.

Maar neem nu die van Dick Advocaat. Eerst wordt hij de grond in geboord door dat soort plaatjes en haat iedereen hem. En nu zie ik opeens weer plaatjes hoe goed hij wel niet zou zijn. Wat willen de fans nou... is hij nou goed, of fout???

Beetje vreemd, maar ja, Nederland is door en ik moet zeggen dat het toch heel goed voelt, dat ze in iig door zijn naar de kwartfinales :)
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ja sorry maar deze vond ik er leuk
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

tis ook niet persoonlijk tegen jou gericht. Maar zie al dagen negatieve plaatjes, voornamelijk over Dick Advocaat. Eerst is hij slecht omdat hij een verkeerde wissel d'rin gooit en nu is het opeens een God (bij wijze van) omdat we door zijn.

Dus je hoeft je niet te verontschuldigen ;)
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ik zie hem zeker nog niet als god

die wissel was F**K
oke vergeven maar niet vergeten
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

LKP schreef:Ik begrijp dat soort plaatjes niet. Komt misschien omdat ik geen die-hard voetballiefhebber ben.

Maar neem nu die van Dick Advocaat. Eerst wordt hij de grond in geboord door dat soort plaatjes en haat iedereen hem. En nu zie ik opeens weer plaatjes hoe goed hij wel niet zou zijn. Wat willen de fans nou... is hij nou goed, of fout???

Beetje vreemd, maar ja, Nederland is door en ik moet zeggen dat het toch heel goed voelt, dat ze in iig door zijn naar de kwartfinales :)
Zo gaat dat altijd,presteer je niks,dan word je afgekraakt etc.En win je dan weer eens met goed voetbal bijv,dan is alles weer TOP.


Maar vind het wel heel sportief van tsjechie tot zij toch nog alles eraan gingen doen om van duitsland te winnen,Tsjechie Bedankt _/-\o_
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Zodadelijk begint Portugal - Engeland... Ben benieuwd!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Wat een prachtige match !!!De mooiste tot nu toe !!!

MAAR Beckham, die gaat er niet goed vanaf komen :roll: :lol: .
En dan steekt hij noch de schuld op de penaltystip, de lafaard :x
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Wat een bloedstollend spannende wedstrijd.

Ik vind overigens wel dat Portugal verdiend heeft gewonnen, ondanks dat het met strafschoppen werd beslecht.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Die starfschoppen vind ik wel leuk, maar niet rechtvaardig.
Stel nu dat ploeg A heel ed tijd verdedigt en ploeg B heel de tijd aanvalt.Het blijft 0-0 en er komen dan strafschoppen.Ploeg A wint.Is dit dan verdiendt?
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Op het moment dat die spelers niet meer op hun benen kunnen staan van vermoeidheid moet er gewoon een winnaar uitkomen. Dat kan door een muntje opgooien, maar dan vind ik het toch beter dat er strafschoppen genomen worden.

Ik ben blij dat de Portugezen gewonnen hebben, vond 't verdient.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Het was inderdaad een schitterende match. Maar waarom keurde de scheidsrechter die 1-2 van Engeland nou af?
De Portugezen speelden beter, maar petje af voor de Engelsen hoor... wat een inzet van dat team. Schitterend, Portugal maakt 2-1, niet bij de pakken neer zitten maar gewoon de 2-2 erin rammen _/-\o_
Ik heb voetbal nog nooit zo leuk gevonden als op dit EK. :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

gilles schreef:Die starfschoppen vind ik wel leuk, maar niet rechtvaardig.
Stel nu dat ploeg A heel ed tijd verdedigt en ploeg B heel de tijd aanvalt.Het blijft 0-0 en er komen dan strafschoppen.Ploeg A wint.Is dit dan verdiendt?
Het is eigenlijk niet verdiend, maar ploeg heeft 120 minuten de kans gehad om te scoren, maar het niet gedaan. Als ploeg A dan er in is geslaagd het doel leeg te houden en wint met strafschoppen, dan is het een terechte winst. Volgens mij kan het niet eerlijker.

Ik moet zeggen dat dit niet de mooiste, maar wel de spannenste wedstrijd was tot nu toe. Nederland - Tsjechië was van een beter niveau!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Het was inderdaad een schitterende match. Maar waarom keurde de scheidsrechter die 1-2 van Engeland nou af?
Terry van Engeland hinderde de keeper, terwijl Cambell de bal erin kopte. Cambell deed niets fout, het was Terry die de onnodige overtreding maakte. De scheidsrechter keurde de treffer terecht af.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

gilles schreef:
MAAR Beckham, die gaat er niet goed vanaf komen :roll: :lol: .
En dan steekt hij noch de schuld op de penaltystip, de lafaard :x
Het lag ook een stukje aan de penalty stip,bij Villa bvd lieten ze het in de slomotion zien,en toen beckam met zijn linkervoet naast de bal gingen staan,verschuifde het gras naar recht(+ de bal)en daardoor schoot hij hem zo ver naast.Maar die moet je gewoon rechts of links in een hoek schieten,en dan heb je dat niet tot de bal zo ver naast gaat.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Wie zegt er toch steeds dat Duitsers geen gevoel voor humor hebben???

http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/e ... lande.html

_/-\o- _/-\o- _/-\o- _/-\o-
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten