EK 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Het EK in portugal ik...

EK? Portugal?...
4
10%
Ik volg alleen het Nederlands Elftal, de rest vind ik niet zo interessant
14
36%
De komende tijd ben ik niet voor de TV weg te slaan, ik volg alles!
13
33%
Ik zoek nog een onderduikadres, ik haat die voetbalgekte
8
21%

Totaal aantal stemmen: 39

Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Geniaal Plaatje Roel!

Echt wat een rasechte schijtert is Advocaat toch zeg! Wat heb ik een partij lopen opwinden gisterenavond voor de televisie! Het Nederlands Elftal speelt goed, komt comfortabel op 2-0. Mooie goal Bouma en naar mijn mening buitenspel van van Nistelrooij. Denkt meneer Cocu van ik durf de bal niet meer naar voren te geven, laat ik de Tsjechen eens een keer iets gunnen. 2-1 dus. Nederland en Tsjechië maken er vanaf nu een mooie wedstrijd van. Nederland wordt een penalty onthouden en Davids raakt de paal. Goede hoop voor de tweede helft dus.

Wat gebeurt er na 15 minuten in de tweede helft?? :x :x Advocaat haalt zijn beste man van het veld, een aanvaller, om een verdedigende middenvelder in te laten vallen! Gadverdamme vanaf toen wist ik al dat het verkeerd was. Die bangerik van een advocaat wilde dus in plaats van proberen te scoren, nog een half uur de Tsjechen de kans geven om gelijk te maken. Want verdedigen is het enige wat je nog kan na zo'n wissel! Tsjechië nam het cadeau aan en speelde de wedstrijd even netjes uit en maakte er 3-2 van. Alle Nederlanders geven Advocaat de schuld en hij vindt het gek, NOU IK NIET! Oke Nederland had kansen maar ook die werden niet afgemaakt. De fout is echter vooral door de trainer gemaakt!

Ik heb advocaat altijd best hoog gehad in mijn achting, maar sinds dat hij de tweede keer het Nederlands Elftal traint, vind ik het echt 10 keer niks. Hoe eerder hij de laan wordt uitgestuurd, hoe liever.

(Sorry dat dit verhaal een beetje uit emotie is geschreven..)
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Na de uitspraak van Rudi dat de Duitsers zeker door gaan omdat veel Tsjechen in Duitsland wonen of werken. Kan Nederland het dus officieel vergeten!
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Maar als de Duitsers verliezen van Tsjechie en wij winnen van de Letten? Dan zijn we toch door?
barry
Lid
Contacteer:

Bericht door barry »

Yep we zijn door indien Nederland wint van Letland en Tsjechie wint of gelijkspeeld tegen Duitsland.

Wij moeten dus winnen en de Duitsers mogen absoluut niet winnen.
-F.U.B.A.R-
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Het was een schijt scheits.. Die penalty hadden we moeten hebben... tja
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Als het verlies van Nederland kwam door de wissel van Robben heeft Nederland terecht verloren. Er staan meer Nederlanders op het veld en het spel kan toch niet afhangen van één speler? Waar was de rest van het Nederlands elftal mee bezig?

Verder is het natuurlijk altijd de schuld van de scheidsrechter of de bondscoach. Maar volgens mij hebben we simpelweg verloren doordat Nederland twee doelpunten maakte en Tsjechië drie.

Gelukkig heb ik vrij weinig verstand van voetbal. ;)
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

er was een overtreding van tsjechië die overduidelijk toegekend moest worden. van Nistelrooj (of hoe je dit ook schrijft) werd overduidelijk belemmerd bij het scoren van een goal. Die penalty moest duidelijk toegekend worden.

Niet het hele elftal hangt af van 1 speler. maar de voorhoede wel degelijk. Die 3 spelers konden goed met elkaar overweg, en door Robben te wisselen werd toch een groot gedeelte van de structuur van de voorhoede verwijderd..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

echt gaaf plaatje Roel!!
Ongelofelijk dat ze na 2-0 voor te hebben gestaan nog verliezen!!!!
Die wissel snap ik ook niet, als je hem er dan toch uithaald, zet er dan een nieuwe aanvaller in, nu wist je dat die Tjechen meer druk zouden geven en logisch dat er dan doelpunten vallen. Je moet juist als je voorstaat de voorsprong uitbuiten, had doorgegaan voor de 3-0, dan win je de wedstrijd.
Overegens respect voor Davids en van der Sar, allebij een erg goede wedstrijd gespeeld.
Nou eerst maar zien te winnen van Letland......taaie gasten en zelfs hun kunnen een ronde verder dus die zullen wel meer dan 100% gaan.
Brodie
Lid
Contacteer:

Bericht door Brodie »

Roel R. schreef:Afbeelding

:P
erg goed roel
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

heerlijk, erg goed gedaan!
AlexJJ
Lid

Bericht door AlexJJ »

Kwam er nog 1 tegen :D

Afbeelding
gilles
Lid

Bericht door gilles »

:D :D .

Btw, wanneer worden de score's upgedate Roel ?
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik ga er nu aan beginnen, weet er iemand een goede site met de uitslagen?
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

De stand nu:

Roel R. 0pt
Timo 2pt
Robin 0pt
Martijn 2pt
Gilles 4pt
Numb 2pt

http://ek.proos.nl/