EK 2004
- LKP
- Lid
- Contacteer:
Ik begrijp dat soort plaatjes niet. Komt misschien omdat ik geen die-hard voetballiefhebber ben.
Maar neem nu die van Dick Advocaat. Eerst wordt hij de grond in geboord door dat soort plaatjes en haat iedereen hem. En nu zie ik opeens weer plaatjes hoe goed hij wel niet zou zijn. Wat willen de fans nou... is hij nou goed, of fout???
Beetje vreemd, maar ja, Nederland is door en ik moet zeggen dat het toch heel goed voelt, dat ze in iig door zijn naar de kwartfinales
Maar neem nu die van Dick Advocaat. Eerst wordt hij de grond in geboord door dat soort plaatjes en haat iedereen hem. En nu zie ik opeens weer plaatjes hoe goed hij wel niet zou zijn. Wat willen de fans nou... is hij nou goed, of fout???
Beetje vreemd, maar ja, Nederland is door en ik moet zeggen dat het toch heel goed voelt, dat ze in iig door zijn naar de kwartfinales
-
- Lid
- Contacteer:
- LKP
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Zo gaat dat altijd,presteer je niks,dan word je afgekraakt etc.En win je dan weer eens met goed voetbal bijv,dan is alles weer TOP.LKP schreef:Ik begrijp dat soort plaatjes niet. Komt misschien omdat ik geen die-hard voetballiefhebber ben.
Maar vind het wel heel sportief van tsjechie tot zij toch nog alles eraan gingen doen om van duitsland te winnen,Tsjechie Bedankt
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Wat een bloedstollend spannende wedstrijd.
Ik vind overigens wel dat Portugal verdiend heeft gewonnen, ondanks dat het met strafschoppen werd beslecht.
Ik vind overigens wel dat Portugal verdiend heeft gewonnen, ondanks dat het met strafschoppen werd beslecht.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- gilles
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Op het moment dat die spelers niet meer op hun benen kunnen staan van vermoeidheid moet er gewoon een winnaar uitkomen. Dat kan door een muntje opgooien, maar dan vind ik het toch beter dat er strafschoppen genomen worden.
Ik ben blij dat de Portugezen gewonnen hebben, vond 't verdient.
Ik ben blij dat de Portugezen gewonnen hebben, vond 't verdient.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Sjoerd
- Lid
Het was inderdaad een schitterende match. Maar waarom keurde de scheidsrechter die 1-2 van Engeland nou af?
De Portugezen speelden beter, maar petje af voor de Engelsen hoor... wat een inzet van dat team. Schitterend, Portugal maakt 2-1, niet bij de pakken neer zitten maar gewoon de 2-2 erin rammen
Ik heb voetbal nog nooit zo leuk gevonden als op dit EK.
De Portugezen speelden beter, maar petje af voor de Engelsen hoor... wat een inzet van dat team. Schitterend, Portugal maakt 2-1, niet bij de pakken neer zitten maar gewoon de 2-2 erin rammen
Ik heb voetbal nog nooit zo leuk gevonden als op dit EK.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Het is eigenlijk niet verdiend, maar ploeg heeft 120 minuten de kans gehad om te scoren, maar het niet gedaan. Als ploeg A dan er in is geslaagd het doel leeg te houden en wint met strafschoppen, dan is het een terechte winst. Volgens mij kan het niet eerlijker.gilles schreef:Die starfschoppen vind ik wel leuk, maar niet rechtvaardig.
Stel nu dat ploeg A heel ed tijd verdedigt en ploeg B heel de tijd aanvalt.Het blijft 0-0 en er komen dan strafschoppen.Ploeg A wint.Is dit dan verdiendt?
Ik moet zeggen dat dit niet de mooiste, maar wel de spannenste wedstrijd was tot nu toe. Nederland - Tsjechië was van een beter niveau!
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Terry van Engeland hinderde de keeper, terwijl Cambell de bal erin kopte. Cambell deed niets fout, het was Terry die de onnodige overtreding maakte. De scheidsrechter keurde de treffer terecht af.Het was inderdaad een schitterende match. Maar waarom keurde de scheidsrechter die 1-2 van Engeland nou af?
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Het lag ook een stukje aan de penalty stip,bij Villa bvd lieten ze het in de slomotion zien,en toen beckam met zijn linkervoet naast de bal gingen staan,verschuifde het gras naar recht(+ de bal)en daardoor schoot hij hem zo ver naast.Maar die moet je gewoon rechts of links in een hoek schieten,en dan heb je dat niet tot de bal zo ver naast gaat.gilles schreef:
MAAR Beckham, die gaat er niet goed vanaf komen .
En dan steekt hij noch de schuld op de penaltystip, de lafaard
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Sjoerd
- Lid
Wie zegt er toch steeds dat Duitsers geen gevoel voor humor hebben???
http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/e ... lande.html
http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/e ... lande.html
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose