EK 2004
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Het verdiende geen schoonheidprijs, maar we zijn er door!!!
En wat een briljante uitspraak van Cruijf weer over de toernooibal:
Wat een logica weer!Als je met deze bal schiet gaat-ie bewegen en dan is-ie dus moeilijk te houden voor de keeper.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Miesjel
- Lid
wel een prachtige actie van van der Sar, die een kei van een penalty tegenhield. En Robben die vervolgens onder zo'n gigantische druk zijn penalty scoort!
Lol @ Ibrahimovic die zijn penalty nog erger mistte dan dat David B. dat deed tegen Frankrijk.
Lol @ Ibrahimovic die zijn penalty nog erger mistte dan dat David B. dat deed tegen Frankrijk.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
Ik krijg van dit plaatje net zulke tranen van in mijn ogen als van deze plaatjes. Zo mooi.
Bovenstaande link komt van de stite http://www.schade-deutschland-alles-ist-vorbei.com
Bovenstaande link komt van de stite http://www.schade-deutschland-alles-ist-vorbei.com
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
- Sjoerd
- Lid
Je kan wel merken dat het een echt team is geworden. Inderdaad hartstikke mooi.
Ik ben niet echt een groot voetbal liefhebber, maar als je ziet hoe het mensen ook in positieve zin bij elkaar kan brengen is het toch wel iets heel moois.
Ik ben niet echt een groot voetbal liefhebber, maar als je ziet hoe het mensen ook in positieve zin bij elkaar kan brengen is het toch wel iets heel moois.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Dodo
- Lid
ze werken beter samen he! Behalve Robben...Sjoerd schreef:Je kan wel merken dat het een echt team is geworden. Inderdaad hartstikke mooi.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Sjoerd
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
De wedstrijd was slecht, maar de penaltyserie maakte alles goed. Als Nederland deze keer had verloren met penalty's dan was het nooit meer goed gekomen daarmee. Gelukkig nam mijn held Arjan Robben de penalty feilloos en knalde ons daarmee naar de volgende ronde.
Ik denk eerlijk gezegd dat die Portugezen makkelijker te pakken zijn dan de Zweden!
Ik denk eerlijk gezegd dat die Portugezen makkelijker te pakken zijn dan de Zweden!
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"