EK 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Het EK in portugal ik...

EK? Portugal?...
4
10%
Ik volg alleen het Nederlands Elftal, de rest vind ik niet zo interessant
14
36%
De komende tijd ben ik niet voor de TV weg te slaan, ik volg alles!
13
33%
Ik zoek nog een onderduikadres, ik haat die voetbalgekte
8
21%

Totaal aantal stemmen: 39

Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

gilles schreef:2-1 voor kroatië!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas nog 2-2 door een fout van Tudor van Kroatië, maar wel spectaculair! Ik keek even 10 minuten niet, omdat ik er weinig aan vond de 2e helft en dan staat kroatië ineens met 2-1 voor! Toen werd de wedstrijd pas interessant!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 4 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Het lijkt wel oorlog zeg, Denemarken tegen Bulgarije.

Het regent kaarten.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ja inderdaad Proos. Die Bulgaren hebben overigens wel de reputatie. Vorige wedstrijd ook al 4 of 5 kaarten geloof ik. Maar de Denen begonnen deze keer, want ik had die Gravesen al na 10 sec op de bon geslingerd!

Overigens een terechte 2-0 overwinning voor Denemarken!
Afbeelding
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Tim schreef:
Numb schreef:Uit België natuurlijk...talent zat en dan kiest Antheunis voor 'grote' namen die ver over hun hoogtepunt heen zitten of eeuwige beloftes (Baseggio, Pieroni, De Vlieger,...
Baseggio blijft wat steken maar komt er ook niet meer in bij de nationale 11, Pieroni was topschutter vorig jaar en De Vlieger sinds een paar jaar al vaste waarde (en totaal niet oud) ... :roll:
Het is niet omdat je een jaartje goed speelt dat je onmiddelijk in de NP moet worden opgenomen... nog een voorbeeld : Vanden Borre en Peersman : spelen 6 goeie matchen en hebben meteen een plaats in de nationale elf. :/
Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Dat zegt natuurlijk meteen iets over de kwaliteit van het Belgisch voetbal... Als er geen andere namen zijn om uit te kiezen, is er een grotere kans om bij het Nederlands elftal te komen.
Afbeelding
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Eindelijk weekend, en tijd,

Lees morgen hoe je score is!
Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Helaas voor de pool heb ik het fout, maar toch ben ik blij met de late gelijkmaker van de Zweden!

Zweden - Italië 1-1 dus.
Afbeelding
gilles
Lid

Bericht door gilles »

Prachtige goal van ibrahimovic (of zoiets :) ) en prachtige wedstrijd.
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Martijn schreef:Dat zegt natuurlijk meteen iets over de kwaliteit van het Belgisch voetbal...
Het niveau van de Belgische competitie ligt inderdaad een heel stuk lager dan die van Nederland ; een opsomming :
-Anderlecht overheerst
-Standard en Brugge hebben ups en downs
-vele ploegen die 1 jaar top en het andere jaar flop zijn ( Lokeren, Beveren,...)
-Verdedigend voetbal ! : La Louvière, Bergen
-Flauw + countervoetbal : Anderlecht, Club Brugge, Cercle Brugge
-In sommige ploegen de jeugd die te veel kansen krijgt en in andere ploegen te weinig ; te weinig : Beveren (17 Ivorianen in een kern van 25 man!), te veel : STVV (21 op 24, zwak seizoen)
-Charleroi (wat een zwakke ploeg!)

Leukere kantjes :
-het (weinig gezien dit jaar) spectakelvoetbal van Genk
-de kunstjes van de Ivorianen van Beveren
-Inzet van kleinere ploegen
-degradatiestrijd
-Valse beschuldigingen ( 'omkoopaffaire' --->Antwerp, STVV, Charleroi)wel grappig om dat te horen nadat er en ploeg verliest, ze de andere beschuldigt van omkoping
-Westerlo en GBA : topploegen die spijtig genoeg niet constant presteren
-Het vuurwerk in Genk, Anderlecht en Standard
Laatst gewijzigd door Robin V op 19 jun 2004, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

Numb schreef:
Tim schreef:
Numb schreef:Uit België natuurlijk...talent zat en dan kiest Antheunis voor 'grote' namen die ver over hun hoogtepunt heen zitten of eeuwige beloftes (Baseggio, Pieroni, De Vlieger,...
Baseggio blijft wat steken maar komt er ook niet meer in bij de nationale 11, Pieroni was topschutter vorig jaar en De Vlieger sinds een paar jaar al vaste waarde (en totaal niet oud) ... :roll:
Het is niet omdat je een jaartje goed speelt dat je onmiddelijk in de NP moet worden opgenomen... nog een voorbeeld : Vanden Borre en Peersman : spelen 6 goeie matchen en hebben meteen een plaats in de nationale elf. :/
Das wel waar, maar zolang het maar in oefenmatchen is ... Peersman speelde trouwens een erg goeie match.
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

volg het als ik verder nix te doen heb. het nl 11-tal vind ik een stek sukkels! ze denken dat ze alles zijn maar samenspelen ho maar!!
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

ja, Peersman speelde idd wel erg goed, en het was idd maar een oefenmatch, maar nu zit hij met een keepersoverschot : De Vlieger, Herpoel, Proto, Peersman, Lemmens,... :)
Timo
Lid

Bericht door Timo »

oei oei vanvond tege de tjechen :shock:
Starting up again
robin.h
Lid
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Letland-duitsland 0-0 Is goed voor nederland,nou hopen tot het zo blijft en tot nederland vanavond wint of gelijk speelt.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Mooi de Duitsers spelen 0-0 tegen de Letten! Goed resultaat voor Nederland, een gelijkspel tegen Tsjechië is nu waarschijnlijk genoeg om naar de volgende ronde te raken! (Daarna tegen Letland winnen)

En Numb, de opmerking was een beetje als provocatie bedoeld, maar je hebt een realistische kijk op het Belgisch voetbal merk ik. Meestal als je kritiek hebt op de Belgische competitie, dan halen Belgen meteen de Europacupvoorbeeld PSV- Anderlecht en Ajax - Club Brugge uit de kast. En 2 wedstrijden zijn nu eenmaal niet representatief voor een hele competitie.
Afbeelding
Gesloten