Forummeet Schaarsbergen en omgeving, 8 augustus
-
- Lid
10 uur lukt waarschijnlijk wel. Maar het duurt nog een tijdje voordat de beurs begint, dus wie weet...antwerpx schreef:Afspreken om 10u aan de T34/85 van het museum. Voor iedereen in orde?
Dan moeten we eens beginnen kijken wat we eventueel nog buiten beurs en museum kunnen doen.
Ik denk dat je met de beurs en het museum alleen ook al wel een tijdje zoet bent hoor...
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- LKP
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
ik zou ook wel mee willen, wanneer is het en hoe laat? Ik kan enkel met de trein komen en gaan, dus als er nog vervoer tussen nodig is word dan voor mij een probleem!
ok, 10 uur
ok, 10 uur
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
is goed.. op zondag is het toch?
is er toevallig nog iemand met een auto die uit het westen komt? dus uit de richting ede/wageningen/bennekom/renkum?
ikzelf woon in doorwerth.. op de fiets is niet moeilijk, maar als we nog ergens anders heengaan zit ik dus met een probleem met die fiets..
is er toevallig nog iemand met een auto die uit het westen komt? dus uit de richting ede/wageningen/bennekom/renkum?
ikzelf woon in doorwerth.. op de fiets is niet moeilijk, maar als we nog ergens anders heengaan zit ik dus met een probleem met die fiets..
"Arnhem bridge. And hold it!"
- Mooyman
- Lid
Hallo Timo,Timo schreef:
Ik heb dus gehoor dat brits duur is op deze beurs
Aangeboden spullen op deze beurs zijn gemiddeld niet duurder of goedkoper dan op iedere andere beurs in Nederland.
Mogelijk dat je hier iets, voor jou, interessants vind voor een aantrekkelijke prijs daar deze beurs maar, behalve dit jaar, eens in het jaar georganiseerd wordt.
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
voor een broodjeGuido schreef:waarom in arnhem winkelen als je bij de beurs kan winkelenYPPY schreef: Mag ik nu niet mee omdat ik voorstelde in Arnhem te gaan winkelen?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Dodo
- Lid
Re: Forummeet Schaarsbergen en omgeving, 8 augustus
geld dit plan nog steeds? En om 10 uur verzamelen?antwerpx schreef:Voor Westerbork was niet zo veel animo, Schaarsbergen blijkt een betere optie te zijn.
Voorlopig plan: Eerst beurs en '40-'45 museum bezoeken (is ongeveer tot de middag), een hapje eten (op de beurs zelf misschien) en dan verder?
Laten we het bij een halve dag of gaan we nog door naar:
- Airborne Museum Hartenstein (Oosterbeek)
- Airborne kerkhof (Oosterbeek)
- Andere?
Wie zou die dag eventueel kunnen? Vermeld erbij of je een hele dag of een halve dag kan en wilt.
-Ik kan