Forummeet Schaarsbergen en omgeving, 8 augustus
- Dodo
- Lid
- gilles
- Lid
- Peter M
- Lid
Angepast YPPY, geen zorgenantwerpx schreef:Oke, tijd voor een voorlopig definitief lijstje dan:
Antwerpx
Roel R. - mits vervoer
Brianlinden@leiden
Robin.H - mits vervoer
Yorick
Miesjel - mits vervoer
Timo
Proos
Martijn
LKP
Guido
Tim
Yppy

Om 10u verzamelen geldt nog, maar of we na de beurs en het museum nog iets gaan doen, weet ik niet echt. We zitten toch met een groep van een zekere omvang, dus beursbezoek én museumbezoek kunnen wel uitlopen tot in de namiddag.
- Dodo
- Lid
Is er vervoer mogelijk tussen Schaarsbergen en de activiteit? Naar schaarsbergen kan ik wel komen, maar daarna word het moeilijk.
Als dit mogelijk is, kan je mij ook bij het lijstje neerzetten!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
met de bus?Dodo schreef:Is er vervoer mogelijk tussen Schaarsbergen en de activiteit? Naar schaarsbergen kan ik wel komen, maar daarna word het moeilijk.
heel misschien kan ik mijn ouders wel vragen om erheen te rijden, dan kunnen we eventueel nog wel iemand op pikken die in de omgeving is gestrand..
"Arnhem bridge. And hold it!"
- Dodo
- Lid
is iedereen er al, kom ik een half uur laterYorick schreef:met de bus?Dodo schreef:Is er vervoer mogelijk tussen Schaarsbergen en de activiteit? Naar schaarsbergen kan ik wel komen, maar daarna word het moeilijk.
heel misschien kan ik mijn ouders wel vragen om erheen te rijden, dan kunnen we eventueel nog wel iemand op pikken die in de omgeving is gestrand..

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Het lijkt mij dat je op de terugweg van de Ardennen naar Groningen langs Arnhem komt, misschien een leuke onderbreking van de terugreisBjornSpiN schreef:Ik ben helaas die dagen verhinderd daar ik de 8ste Augustus terug kom van mijn vakantie in de Ardennen, en m'n vader (begrijpelijk) geen zin heeft om die dag of die zondag helemaal naar Schaarsbergen te rijden...