Slowchat topic - deel 20

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

Nja ik hoop dat je mijn punt inziet.

Anyway, hebben er nog meer mensen vakantie of ik ben de enige hier haha :P
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Charly1975 »

Nee ik heb geen vakantie... ik ben ziek.... en ik heb geen idee wat ik heb :mrgreen:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

Heb je geen long onsteking trouwens, moet je ff mee opletten want het heerst.
Anyway beterschap ondanks dat je me altijd uitmaakt voor 'meuzik' haha.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Charly1975 »

Omdat ik m'n schoonzus en het internet niet meer vertrouw weet ik niet precies wat de symptomen zijn voor longontsteking. Als ik op Wikipedia af ga (jawel de meest betrouwbare bron) dan kan ik wel een aantal symptomen aanstrepen. :mrgreen: Omdat ik ook koppig ben ga ik gewoon uit van een goede griep en zodra ik het Mexicaanse volkslied hoest dan weet ik ook welke variant ik heb !! Goede rust is vaak een goed medicijn....daarom moet ik nu toch ook maar eens het bedje in.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

Ik vind het een beetje jammer, dat je niet tegen kritiek kan als ik wat zeg over een conclusie die je trekt.
Ik bedoel ik probeer je alleen maar te helpen door te zeggen let op, niet alleen de kleur van je sputum bepaald wat je hebt en gelijk krijg ik verwijten naar mijn hoofd.
Nu herinner ik me weer waarom dit het kleuter forum is!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Charly1975 »

coco schreef:Ik vind het een beetje jammer, dat je niet tegen kritiek kan als ik wat zeg over een conclusie die je trekt.
Ik bedoel ik probeer je alleen maar te helpen door te zeggen let op, niet alleen de kleur van je sputum bepaald wat je hebt en gelijk krijg ik verwijten naar mijn hoofd.
Nu herinner ik me weer waarom dit het kleuter forum is!
Wellicht de manier waarop dat je overkomt dat dat ook bepalend is. Je begint direct aan te geven dat ik het fout heb....verdomme ga ik nu toch die discussie weer aan !! .... op een manier die ook anders kan. Ik had dus niet mogen schrijven geel=virus maar ik had moeten schrijven geel = mogelijke kans op virus. Als dat voor jou de boel helemaal oplost dan ben ik dat best bereid om nog een keer te schrijven. Zo moeilijk ben ik niet, ben wel koppig maar niet moeilijk.

Dus rectificatie van mijn bericht eerder:
Vanaf zaterdag alle dagen op bed gelegen met het griepvirus... ben er net even uit... bhwah. Vanmorgen moest ik erg hoesten, blijkbaar was het zo erg want anderhalf uur later stond Leni 't Hart op de stoep met de vraag of ik een zeehond in m'n douche had zitten Het luchtte wel op...de verdere details laat ik maar achterwege... maar de klodders waren geel (=virus)
Moet zijn:
Vanaf zaterdag alle dagen op bed gelegen met het griepvirus... ben er net even uit... bhwah. Vanmorgen moest ik erg hoesten, blijkbaar was het zo erg want anderhalf uur later stond Leni 't Hart op de stoep met de vraag of ik een zeehond in m'n douche had zitten Het luchtte wel op...de verdere details laat ik maar achterwege... maar de klodders waren geel (= mogelijk kans op virale infectie echter niet bewezen)
Nu gaat dit kleutertje weer terug naar bed, heeft z'n luier net laten verwisselen en gaat zo ook weer met een duimpje in de mond lekker dromen over kleuterdingen.

Omdat ik jouw forum niet wil verpesten omdat ik een kleuter ben zal ik mezelf ook terug trekken van dit forum.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Mar10e »

Tjonge, wat een gezelligheid...

*Probeerd er wat gezelligs van te maken.*

Iemand een brownie?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Kugelblitz »

Ook al is dit het 'Slowchat topic', wil dit nog niet zeggen dat we hier kunnen gaan bekvechten over vanalles...
@ Charly75: Het is zeker niet Coco's forum, dus blijf vooral.

Misschien is het verstandig als jullie elkaar even met rust laten, voordat het uit de hand loopt! :)

Groet, Kugel!
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door S1991 »

Nou geweldig..
Kom je net van school af wordt je weer eens aangereden door een oerstomme automobilist... Meent dat de hele weg van hem is !
Ik kom van rechts en verleent me geen voorrang... Ik fiets dus achter hem aan remt hij opeens en gaat hij midden op de weg draaien om een oprit op te komen !! En ik zat er achter, knal ik dus vol bij hem achterop...
Zegt die vent ook nog van: Jongen kijk eens uit ! Kijk waar je fiets, nu heb je mijn wagen beschadigd...
Ik had echt zoiets van ouw kut jong, wat boeit die wagen... Als ik nu hier kreupel had gelegen had je alleen naar je k*t Audi gekeken...
Bah sommige mensen kennen dus echt niet de verkeersregels en kijken niet meer in spiegels...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Mar10e »

Was het een glimbak? Heb je nu behoefte aan een brownie?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door jaapvanleent »

automobilisten zijn ook veelal vervelend, denken dat ze zich bij fietsers-voetgangers niet voorrang hoeven te verlenen
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

@s1991, ik heb het hier bij de c1000 ook altijd haaientanden, borden met alles erop en eraan en gewoon door rijden, ik zeg het elke dag tegen me ma, het is gewoon wachten tot er daar eentje dood gereden wordt, maarja de put dempen als het kalf al verdronken is hè....

Overigens snap ik echt niet waarom ik hier terug gekomen ben je probeert wat uit te leggen maarja.... :frownno: :r
Ik snap wel dat veel kennis van dit forum weg gegaan is, wat er over is aan kennis post zo nu en dan maar wat en echt boeiende verzamel stukken worden er ook niet meer getoond.
Het lijkt er meer op dat dit een re-enactment, repro en klets forum wordt dan een forum dat serieus over de oorlog gaat maar achja iedereen zijn ding.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Mar10e »

Ow, joepie, een natrap. Gaat het nu uit de hand lopen? :|
*Wacht geduldig af of Charly1975 de verstandigste is.*

Wil er echt niemand een brownie? Weet iemand trouwens een ander recept dan de standaard brownie?
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door coco »

Het is jammer dat de nieuwe leden niet weten, wat voor forum dit geweest is, het bruiste van de kennis en alles draaide puur om wo2 met af en toe een lolletje hier.
Nu draaid alles om het overige fora en zijn we hier de intentie kwijt.

Overigens geef ik helemaal geen na-trap maar charly1975 heeft tientallen reacties en opmerkingen geplaats over mijn geboorte/woonplaats wat ik maar voor lief nam.
Nu maak ik 1opmerking en ben ik de boos doener....

Ik soliciteer hierbij open voor een ban want ik ben het echt spuugzat, kzit liever op fora waar gepraat word over wo2 dan hier na elke opmerking een zee van negativiteit te ontvangen.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Mar10e
Lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 05 okt 2010, 19:43
Locatie: Ergens in NL...

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Mar10e »

Het hele leven is oneerlijk, wen er maar :lol:
Je had je trouwens gewoon niet moeten laten kennen.
En je geeft hem wel een natrap, want een mod al wat gezegd.

Maar je hebt gelijk. Zelfs sinds ik hier zit, is het veranderd en zo lang zit ik hier niet.
Maar goed, laat ik mijn aandacht maar geven aan mensen die het waard zijn en daar val jij niet onder.
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
Gesloten