Slowchat topic - deel 20

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door S1991 »

Jauke schreef:Ik ben net terug van de Kaakchirurg, ik wordt volgende week woensdag geopereerd, op die dag mag ik niks eten, ik moet nuchter blijven, als ik daar ben ga ik onder narcose, snijden ze mijn tand weg, en dan zetten ze er een andere tand voor in plaats, krijg ik oplosbare hechtingen in mijn mond, dan mag ik de volgende 2 dagen niet naar school, en het eten zal erg pijn doen, en dan loop ik ook nog eens achter met school :(
Dat niet kunnen eten is pas het kutste...
Alles wat je probeert te eten krijg je niet gebeten of afgeslikt..
Toen ze mij de verstandskiezen trokken waren steeds op de dagen dat we iets gingen eten wat je echt moet kapot kauwen. Paar keer stukjes van de friet die harde uit eindes in de wondjes gekregen, dat is pas lekker..
Maar succes, gaat wel goed komen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

coco schreef:Je kan beter gaan zoeken op plaatsen waar gevochten is, dat is slimmer dan achter elke willekeurige boerderij :P
Jha dat is zo, maar ik vind alles leuk wat ik vind :P
Jauke schreef:Ik ben net terug van de Kaakchirurg, ik wordt volgende week woensdag geopereerd, op die dag mag ik niks eten, ik moet nuchter blijven, als ik daar ben ga ik onder narcose, snijden ze mijn tand weg, en dan zetten ze er een andere tand voor in plaats, krijg ik oplosbare hechtingen in mijn mond, dan mag ik de volgende 2 dagen niet naar school, en het eten zal erg pijn doen, en dan loop ik ook nog eens achter met school :(
Vervelend!
En echt stom dat je dan niet mag eten, toen er bij mij 2 kiezen waren getrokken was het ook wel ff moeilijk :(
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door S1991 »

Daarstraks met geschiedenis film gekeken over Vietnam. We Were Soldiers.
Vraagt opeens onze leraar wie wist wie Custer was.. En uiteraard ik was de enigste die het wist. :lol:
Vraagt die ook nog of ik wist waardoor hij echt bekend is geworden, ik zo van ja bij de slag bij Little Big Horn toch? Met die Indianen.
En had ik het ook nog bij het goede eind ook. Natuurlijk iedereen kijkt je verbaasd aan van en how the f*ck weet jij dat nu weer? :mrgreen:

Lang leve de serie America The Story of the US.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Haha leuk S1991!
Heb ik ook wel eens hoor, nu wet het over wo2 hadden.
Was iets met op de toets, dat je de exacte datum moest noemen van het begin van de wo2 (ze doelde op de Duitse aanval op Polen).
Iemand was het daar niet mee eens, dus begon zo van: Ja ehhmm, moet de tijd er soms ook nog bij ofzo?
Dus de leraar vroeg wie het wist (maar volgens mij weet niemand het hoor)! Ik zei dat dus, maar hij wist het zelf nog geeneens dus hij wist ook niet of het goed was... Naja, toen keek ook de hele klas van how the f*uck weet jij dat?
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jauke »

Ik heb pas een domme klas, vraagt mijn leraar, wie weet wat de holocaust was, Niemand geeft antwoord
dus ik maar even antwoorden, de klas - :o
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Ehm... dat weten de meeste uit mijn klas nog wel :P
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jauke »

Ja dat bedoel ik :/
mijn klas weet zowat niks van de 2e wereldoorlog, we moesten een keer een tekening maken van wo2, zegt een in mijn klas, ''Ik ga tekenen dat de Engelsen en de amerikanen Hitlers huis binnenvallen'' :bonk:
jaapvanleent
Lid
Berichten: 435
Lid geworden op: 28 dec 2010, 12:16
Locatie: Omstreeks R'dam

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door jaapvanleent »

Jauke schreef:Ik heb pas een domme klas, vraagt mijn leraar, wie weet wat de holocaust was, Niemand geeft antwoord
dus ik maar even antwoorden, de klas - :o
dit weten ze in mijn klas gelukkig wel.
maar ik vind de meesten nog steeds dom, en ik zit nog wel om gymnasium... :P
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Ahh....
Nouja, wij hebben om de maand Gs :(
De eerste maand hadden we Gs, daarna 2x Ak en nu weer een maand Gs :/
Omdat we gymnasium doen, hebben we al een vol rooster, dus hebben ze besloten ons voor Ak en GS dezelfde docent te geven, en 3 uur in de week gs/ak. Dus straks gaan we nog een keer een Gs hoofdstuk doen en daarna weer AK :(

Laten we nou ook nog nét héél toevallig de docent hebben die Ak (veel) leuker vind dan Gs :( :( :(
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jauke »

Gymnasium :shocked:

Ik zit op TL,
ik vind AK en GE de leukste vakken, bij AK is mijn leraar Top, hij loopt zelf ook met de metaal detector :)
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Stefan »

Tijd voor een potje Call of Duty Black Ops.
Gebruikersavatar
Jauke
Lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 27 apr 2010, 20:25

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jauke »

Stefan schreef:Tijd voor een potje Call of Duty Black Ops.
have fun !
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

Jauke schreef:Gymnasium :shocked:

Ik zit op TL,
ik vind AK en GE de leukste vakken, bij AK is mijn leraar Top, hij loopt zelf ook met de metaal detector :)
Dat is nou leuk!
Bij mij niet, de eerste 2 jaar wel een super Gs-docente gehad !
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door beno »

Jolijn schreef:Ahh....
Nouja, wij hebben om de maand Gs :(
De eerste maand hadden we Gs, daarna 2x Ak en nu weer een maand Gs :/
Omdat we gymnasium doen, hebben we al een vol rooster, dus hebben ze besloten ons voor Ak en GS dezelfde docent te geven, en 3 uur in de week gs/ak. Dus straks gaan we nog een keer een Gs hoofdstuk doen en daarna weer AK :(

Laten we nou ook nog nét héél toevallig de docent hebben die Ak (veel) leuker vind dan Gs :( :( :(
Van dat Nederlandse leersysteem begrijp ik dus geen bal :P :bonk:
Gebruikersavatar
Jolijn
Lid
Berichten: 546
Lid geworden op: 26 nov 2010, 19:02

Re: Slowchat topic - deel 20

Bericht door Jolijn »

:P het is ook stom, doe mij maar gewoon 2 uur in de week Gs en 2 uur Ak, dit werkt niet :P
Maarja, het schijnt niet anders te kunnen. In de bovenbouw krijg je wel gewoon 3 uur Gs!
Gesloten