Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Geheimtaal (voor degene onder ons die niet met paarden hebben)!
"Het begon met het paard dat wij ooit kochten. Dit paard was volgens de advertentie 'licht aangereden'. Een knol met blikschade, een opknappertje? Misschien wel voordelig, mijn eerste auto was immers ook niet geheel schadevrij"
"Laatst viel mijn oog op een lijstje dat op de keukentafel lag. Het betrof een uitslagenlijst van een wedstrijd enige tijd geleden met ons jongste paard. Onderaan stond: 'de vos mag wat meer bergop lopen'. Ik vroeg me af of de jury wel weet wat 'Nederland' betekend; de dichtsbijzijnde berg staat geloof ik in de Pyreneeën, maar om 'm nu elke veertien dagen daar heen te verschepen en de bergen in te jagen leek me wel erg veel gevraagd."
Mijn Gezicht toen ik dit las:
-Winston Churchill; “If you are going through hell, keep going.”
Westwall schreef:Hier in Roermond is er een club die avonden organiseert voor 14+. Wel met een belachelijke entreeprijs van 8 euro en 1,90 voor een pils
Idd belachelijk..
Laatste met het gala ook 8 euro betaald opzich niet gek duur... Toen kwamen de consumpties, 2 euro de stuk...
Waren wel grotere glazen dan normaal maar goed..
@ Sgt. Arends, ook al ben je 15 kun je nog alle discotheken zowat naar binnen... Als je kijkt bij de Cheetah (Oberbruch) zit de laatste tijd alleen maar kinderen van een jaar of 15,16.... En in de Stoba (in Echt) ook en zelfs jonger...
Dus het is mogelijk.... En wat maakt het uit of je met een meid van 16 gaat of met een van 18??? Ik zie het probleem niet.. Want blijkbaar als ik jou bericht zo lees vind je dat erg?
En hoezo van een verdere afstand te benaderen??
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
@ Sgt. Arends, ook al ben je 15 kun je nog alle discotheken zowat naar binnen... Als je kijkt bij de Cheetah (Oberbruch) zit de laatste tijd alleen maar kinderen van een jaar of 15,16.... En in de Stoba (in Echt) ook en zelfs jonger...
Dus het is mogelijk.... En wat maakt het uit of je met een meid van 16 gaat of met een van 18??? Ik zie het probleem niet.. Want blijkbaar als ik jou bericht zo lees vind je dat erg?
En hoezo van een verdere afstand te benaderen??
Ik hou het kort voor je.
Meiden van 16-18 willen geen jongen van 15
Door hyves kan ik meiden opzoeken die veel verder weg wonen, of vriendinnen van vriendinnen toevoegen.
Meiden van 16-18 willen geen jongen van 15
Door hyves kan ik meiden opzoeken die veel verder weg wonen, of vriendinnen van vriendinnen toevoegen.
Oke.... Iemand bij ons uit de klas een meid is zelf 18 en gaat ook met iemand van 15... Iemand anders wat ik ken is 17 en gaat met iemand wat 14 is... Dus het is allich mogelijk...
En dan heb je natuurlijk de volgende combinatie... Meisje 14 gaat met jongen van 22.....
En dat is pas echt ziek..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Wat heb jij dan voor een klas :s
en als een meisje van 18 met een jongen van 15 gaat is dat oke,
maar een meisje van 14 met een van 22 is ziek ?
wat als het echte liefde is.