Anyway, hebben er nog meer mensen vakantie of ik ben de enige hier haha

Wellicht de manier waarop dat je overkomt dat dat ook bepalend is. Je begint direct aan te geven dat ik het fout heb....verdomme ga ik nu toch die discussie weer aan !! .... op een manier die ook anders kan. Ik had dus niet mogen schrijven geel=virus maar ik had moeten schrijven geel = mogelijke kans op virus. Als dat voor jou de boel helemaal oplost dan ben ik dat best bereid om nog een keer te schrijven. Zo moeilijk ben ik niet, ben wel koppig maar niet moeilijk.coco schreef:Ik vind het een beetje jammer, dat je niet tegen kritiek kan als ik wat zeg over een conclusie die je trekt.
Ik bedoel ik probeer je alleen maar te helpen door te zeggen let op, niet alleen de kleur van je sputum bepaald wat je hebt en gelijk krijg ik verwijten naar mijn hoofd.
Nu herinner ik me weer waarom dit het kleuter forum is!
Moet zijn:Vanaf zaterdag alle dagen op bed gelegen met het griepvirus... ben er net even uit... bhwah. Vanmorgen moest ik erg hoesten, blijkbaar was het zo erg want anderhalf uur later stond Leni 't Hart op de stoep met de vraag of ik een zeehond in m'n douche had zitten Het luchtte wel op...de verdere details laat ik maar achterwege... maar de klodders waren geel (=virus)
Nu gaat dit kleutertje weer terug naar bed, heeft z'n luier net laten verwisselen en gaat zo ook weer met een duimpje in de mond lekker dromen over kleuterdingen.Vanaf zaterdag alle dagen op bed gelegen met het griepvirus... ben er net even uit... bhwah. Vanmorgen moest ik erg hoesten, blijkbaar was het zo erg want anderhalf uur later stond Leni 't Hart op de stoep met de vraag of ik een zeehond in m'n douche had zitten Het luchtte wel op...de verdere details laat ik maar achterwege... maar de klodders waren geel (= mogelijk kans op virale infectie echter niet bewezen)