Slowchat topic - deel 20
- pietertje
- Lid
Re: Slowchat topic - deel 20
tomtiedom, ik heb wel zin in een brownie:)
ik ben misschien volgens sommige niet van de goeie kant.. maar ben toch blij dat ik hier mag zijn, een open sociaal forum.
dat mensen vervelend doen, dat zul je nog veel meer mee gaan maken. zoals mar10e al zei: het leven is oneerlijk.. dat blijft zo. niets aan te doen:)
ik ben misschien volgens sommige niet van de goeie kant.. maar ben toch blij dat ik hier mag zijn, een open sociaal forum.
dat mensen vervelend doen, dat zul je nog veel meer mee gaan maken. zoals mar10e al zei: het leven is oneerlijk.. dat blijft zo. niets aan te doen:)
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Voor de laatste maal: het is nu afgelopen!
Vanaf nu geen berichten meer met betrekking tot deze kwestie... Dit is het enige forumonderdeel waar men 'vrij' kan spreken over vanalles en nogwat, dus zorg ervoor dat dit zo kan blijven.
Onderlinge kwesties kunnen via PB afgehandeld worden, of als het nodig is via een moderator. Dit laatste lijkt me echter niet nodig in dit geval...
@ Coco: zie PB!
Groet: Kugel!
Vanaf nu geen berichten meer met betrekking tot deze kwestie... Dit is het enige forumonderdeel waar men 'vrij' kan spreken over vanalles en nogwat, dus zorg ervoor dat dit zo kan blijven.
Onderlinge kwesties kunnen via PB afgehandeld worden, of als het nodig is via een moderator. Dit laatste lijkt me echter niet nodig in dit geval...
@ Coco: zie PB!
Groet: Kugel!
Laten we het vooral gezellig houden!
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Zeg je goed, WAS een glimbak haha. Totdat hij mij aanreed die pipo...Mar10e schreef:Was het een glimbak? Heb je nu behoefte aan een brownie?
Nee geen behoefte aan een brownie, als je iets anders hebt is beter.
Kugel, blijkbaar vinden ze het moeilijk om naar je te luisteren...
Coco, waarom mag er niet in de Babbelbox gepraat worden? Daarvoor is die toch aangemaakt? En laat iedereen zelf weten of ze iets plaatsen ja of nee..
Back on-topic.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- Jolijn
- Lid
Hallo mensennnn...
waarschijnlijk gaat er een nieuwe wo2forum-hyves komen, ook met coco als beheerder
waarschijnlijk gaat er een nieuwe wo2forum-hyves komen, ook met coco als beheerder
- Nick.Dracu
- Lid
Nog een dagje in het belgenland en dan op skireis naar Valmenier. Jepla .
-
- Lid
@S1991, als je het niet begrijpt pb me dan gewoon, maar we gingen et er niet meer over hebben.
@Jolijn en de rest, yup ik vind de hyves een goed idee en het is jammer dat het zo snel al weer voorbij was, daarom heb ik me als beheerder opgegeven 2 weten immers meer dan 1.
@Jolijn en de rest, yup ik vind de hyves een goed idee en het is jammer dat het zo snel al weer voorbij was, daarom heb ik me als beheerder opgegeven 2 weten immers meer dan 1.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Bert-Jan
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 14 keer
weekend!!!! vandaag naar een juwelier om mijn eigen mobilisatie ring te maken....heb er een gekocht in mint staat daar word een copy van gemaakt met mijn eigen naam er in hoe gaaf is dat?
- beno
- Lid
Ik ben daar ook al heeeel veel geweestNick.Dracu schreef:Nog een dagje in het belgenland en dan op skireis naar Valmenier. Jepla .
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Zo zag mijn winderige dag er dus al uit:
- 10:10 op gestaan omdat ik eerste 2 uur vrij had
- 10:40 aankomst school
- 10:41 kijken op monitor voor les uitval
- 10:41 ja wel hoor 3e,4e,5e,7e uitval...
- 10:50 naar leraar gegaan of we het 6e weg mochten blijven en het mocht..
- 11:15 weer thuis...
Had ik net zo goed in bed kunnen blijven liggen haha. En dan zeggen ze dat leerlingen te weinig lesuren hebben...
- 10:10 op gestaan omdat ik eerste 2 uur vrij had
- 10:40 aankomst school
- 10:41 kijken op monitor voor les uitval
- 10:41 ja wel hoor 3e,4e,5e,7e uitval...
- 10:50 naar leraar gegaan of we het 6e weg mochten blijven en het mocht..
- 11:15 weer thuis...
Had ik net zo goed in bed kunnen blijven liggen haha. En dan zeggen ze dat leerlingen te weinig lesuren hebben...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
-
- Lid
Wtf vanwaar al die uitval!
Bij mij op school wordt door urennorm veelal opgevangen (behalve 1e/laatste uur)
Bij mij op school wordt door urennorm veelal opgevangen (behalve 1e/laatste uur)
Als je denkt dat je alles weet, is dit onjuist
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
Zonder de mensheid zou er nooit een god zijn
Met de mensheid zou god nooit geaccepteerd worden
Bestaat god nu? (voor meer info of leuke gesprekken; PM!)
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Geen flauw idee...jaapvanleent schreef:Wtf vanwaar al die uitval!
Denk wel dat ongeveer de helft bij ons wel ziek is. Zowel leraren als leerlingen...
Als je hier uitval hebt boeit het hun niet echt veel... Moet je eigenlijk een "studie"uur gaan maken, maar bijna niemand doet dat..
Heb het hele jaar nog geen 1 keer een studie uur gemaakt.. Terwijl ik er 2 moet maken, en paar andere deden het ook niet en moeten nablijven haha. Nogal erg ongeregeld bij ons...
- Mar10e
- Lid
Wat is de goede kant?pietertje schreef:tomtiedom, ik heb wel zin in een brownie:)
Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.
- pietertje
- Lid
- Jan Klaassen
- Lid
shhhhh laten we geen oude wonden openen, oude koeien uit de sloot halen enzovoort ^^
Leuk idee, die hyves! Heb je al veel leden?
Leuk idee, die hyves! Heb je al veel leden?
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Jolijn
- Lid
Haha, de oude hyves is verwijderd, ik moet nu nog een nieuwe aanmaken, dat ga ik morgen of vanavond doen
Vandaag van het eerste tot 7e uur les.
Eerste uur Gs, 2-toets en ging heel goed
Vandaag van het eerste tot 7e uur les.
Eerste uur Gs, 2-toets en ging heel goed