Ah zo. Duidelijk.Jolijn schreef:Ja bij ons ook in de bovenbouw
Maar ik zit in de 3e, en zo mogelijk krijg je dan een studie-uur, ookal hebben we vaak een tussenuur hoor...
Iemand al plannen voor het weekend of voor de rest van de week?
Ah zo. Duidelijk.Jolijn schreef:Ja bij ons ook in de bovenbouw
Maar ik zit in de 3e, en zo mogelijk krijg je dan een studie-uur, ookal hebben we vaak een tussenuur hoor...
Zooo.... en hoe zit dat?S1991 schreef:Krijg net te horen van een docente GS waar ik vrij veel contact mee heb, zelfs op msn (!!), dat ik misschien wat spullen van WO2 aan haar klassen mag laten zien. Vooral van de omgeving Echt-Susteren en Limburg.
Lijkt me echt leuk ! Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Duitse uitrustingsstukken zijn ook nog wel te betalen (denk aan broodzakken, veldflessen, gasmaskerbussen etc.)Jolijn schreef:Hmm... is ook een optie...
Ik weet het nog niet
Ben meer van de "grote dingen"
(Niet gelijk denken aan uniformen, tenten, Tanks, vliegtuigen oid hoor!)
Ja idd, ik was niet van plan heel marktplaats leeg te kopencoco schreef:Origineel is altijd goed om te horen, je kan (met goed zoeken) voor weinig geld ver komen.
Sommige mensen zijn tevreden met een zeltbahn van 60 euro, maar als je keertje geluk hebt heb je op marktplaats een near minte voor 25 incl. dus je moet geduld en geluk hebben haha.
groeten,We (Jolijn en ik) hebben het er over de achtergrond gehad, daar dit de vorige keer zoveel gezeur opleverde hebben we het volgende bedacht:
Elke 2 weken gaat de achtergrond veranderen, naar JULLIE idee!
Ik maak zo even een poll/thread aan op de hyve waar jullie foto's kunnen plaatsen Jolijn en ik kiezen per 2 weken dan een afbeelding welke 2 weken lang te zien zal zijn als achtergrond.
Er wordt niet naar verzamel richting gekeken dus alles is welkom (denk hier aan, Duits, Geallieerd, Japans, Ddr, Russisch name it) er zijn wel 2 regels aan verbonden:
Geen schokkende afbeelding (geen Kamp foto's of schokkende SS foto's).
Alleen oorlogse afbeeldingen of re-enactment foto's (bewerkt of onbewerkt) dus geen kleuren foto's!
Ik ben benieuwd of dit gaat werken, zo niet hebben jullie gewoon pech en komt de afbeelding zoiezo naar onze zin erop.
Kom maar met de ideeën.