Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Idd, net terug van rijles. Ging prima, volgende keer schakelen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
the_beno schreef:Als je pas volgende keer gaat schakelen, dan ging je waarschijnlijk nog niet zo heel snel
Hoe bedoel je? De rij instructeur vindt het belangrijker dat je eerst het sturen goed onder de knie hebt voordat je pas over gaat met schakelen, maar hij vond nu al dat ik wel al kon gaan schakelen vond het al goed gaan. Dus ben benieuwd..
Vandaag nog een brief gestuurd naar een veteraan van de 26th Infantry Division, hoop dat die aankomt en dat ik reactie krijg !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
779 schreef:Ik moest 5 minuten 'achtjes' sturen en mocht daarna meteen schakelen bij les 1. Jouw rijinstructeur probeert jou gewoon veel lessen te laten dokken
779
Nee hoor.. Elke rij instructeur is anders...
Ik heb alweer meer dan een jaar men rijbewijs, ik mocht idd ook gelijk schakelen vind ik zelf veel fijner want zo heb je de routine binnen no time onder controle en kan je je gaan richten op het kijken, waardoor je denk ik sneller je rijbewijs haalt.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Bij mijn eerste les had ik een vogel mee en ben ik een eenrichtingsstraat binnengereden.
Raad ik niet aan om zelf te doen. volgende dag had ik een andere instructeur .