Nu is het nog wachten op de K98 exc. patronen

Ja ik heb alles idd al gedaan behalve het schakelen. Het kijken in de spiegels en het afslaan allemaal geen probleem.Stefan schreef:Bij mijn 1e rijles moest ik direct schakelen, en ook al direct die kijk richtingen.
Bij het afslaan binnen spiegel, buitenspiegel en om je schouder kijken als ik het goed heb.
Ik heb ook maar 23 lessen gehad van 1.5 uur, geen tussentijdse toets gedaan, maar gewoon de 1e x geslaagd.
Het best is gewoon alles in het begin direct aanleren, dus het schakelen, kijk techniek, en op de weg letten.
Vriendelijke groet,
Stefan.
Geen idee maar maakt dat wat uit dan? Nee geen automaat....779 schreef:Waarom mag je nog niet schakelen dan? Of rijd je in een automaat?
Hahaha, ken het ja, een 'leuk' trucje dat ook vaak met verkeerd gespelde internetadressen gebeurd. Vroeger typte ik wel eens zo snel dat het yuotube werd, wat toen ook naar een adult entertainmentsite leidde. Ondertussen heb ik beter leren typenJauke schreef:Ik wou naar Youtube gaan, type ik per ongeluk youtuber.nl in, kwam ik op een of andere p*rno site terecht, ik snel weg klikken! hopen dat mn broer dus niets gezien heeft want die zat naast me.
Erik S. schreef:Vandaag weer een Zeltpack gemaakt en een riviertje overgestoken( en terug ). Toch nog best fris!
SS collector schreef:nog geen 2 weken terug school en alweer strafstudie morgen man man :p