Slowchat topic - deel 21
-
- Lid
Re: Slowchat topic - deel 21
Haha, vandaag weer eens wat aanwinsten ontvangen, wat Nederlands voor 40 materiaal uit de regio en een k98 schoonmaak setje.
Nu is het nog wachten op de K98 exc. patronen
Nu is het nog wachten op de K98 exc. patronen
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Stefan
- Lid
Bij mijn 1e rijles moest ik direct schakelen, en ook al direct die kijk richtingen.
Bij het afslaan binnen spiegel, buitenspiegel en om je schouder kijken als ik het goed heb.
Ik heb ook maar 23 lessen gehad van 1.5 uur, geen tussentijdse toets gedaan, maar gewoon de 1e x geslaagd.
Het best is gewoon alles in het begin direct aanleren, dus het schakelen, kijk techniek, en op de weg letten.
Vriendelijke groet,
Stefan.
Bij het afslaan binnen spiegel, buitenspiegel en om je schouder kijken als ik het goed heb.
Ik heb ook maar 23 lessen gehad van 1.5 uur, geen tussentijdse toets gedaan, maar gewoon de 1e x geslaagd.
Het best is gewoon alles in het begin direct aanleren, dus het schakelen, kijk techniek, en op de weg letten.
Vriendelijke groet,
Stefan.
- Jauke
- Lid
Ik wou naar Youtube gaan, type ik per ongeluk youtuber.nl in, kwam ik op een of andere p*rno site terecht, ik snel weg klikken! hopen dat mn broer dus niets gezien heeft want die zat naast me.
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Ja ik heb alles idd al gedaan behalve het schakelen. Het kijken in de spiegels en het afslaan allemaal geen probleem.Stefan schreef:Bij mijn 1e rijles moest ik direct schakelen, en ook al direct die kijk richtingen.
Vriendelijke groet,
Stefan.
Ik doe waarschijnlijk ook geen tussentijdse toets.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
-
- Lid
- Jolijn
- Lid
Ik moet zelfs schakelen Op m'n paard
Als ik aan het inrijden ben, stap-draf,draf-stap,stap-draf,draf-stap,stap-halthouden....
Jaja, dat heb ik na 9 jaar wel onder de knie Maar anders loopt ze niet lekker aan het been, en voorwaarts en aan het been is toch wel een beetje de basis. Actie=Reactie
Als ik aan het inrijden ben, stap-draf,draf-stap,stap-draf,draf-stap,stap-halthouden....
Jaja, dat heb ik na 9 jaar wel onder de knie Maar anders loopt ze niet lekker aan het been, en voorwaarts en aan het been is toch wel een beetje de basis. Actie=Reactie
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Geen idee maar maakt dat wat uit dan? Nee geen automaat....779 schreef:Waarom mag je nog niet schakelen dan? Of rijd je in een automaat?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- fritz derochebrune
- Lid
Hahaha, ken het ja, een 'leuk' trucje dat ook vaak met verkeerd gespelde internetadressen gebeurd. Vroeger typte ik wel eens zo snel dat het yuotube werd, wat toen ook naar een adult entertainmentsite leidde. Ondertussen heb ik beter leren typenJauke schreef:Ik wou naar Youtube gaan, type ik per ongeluk youtuber.nl in, kwam ik op een of andere p*rno site terecht, ik snel weg klikken! hopen dat mn broer dus niets gezien heeft want die zat naast me.
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
-
- Lid
Vandaag weer een Zeltpack gemaakt en een riviertje overgestoken( en terug ). Toch nog best fris!
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
- Jolijn
- Lid
Ik had het niet gedaanErik S. schreef:Vandaag weer een Zeltpack gemaakt en een riviertje overgestoken( en terug ). Toch nog best fris!
- Stefan
- Lid
Pffff.. Wat een gedoe vandaag.
Mijn BlackBerry doet het niet omdat T-Mobile een joekel van een storing heeft, al vanaf vanmorgen 11:00..
En de update van Firefox staat me al helemaal niet meer aan...
Mijn BlackBerry doet het niet omdat T-Mobile een joekel van een storing heeft, al vanaf vanmorgen 11:00..
En de update van Firefox staat me al helemaal niet meer aan...
- Jolijn
- Lid
Vervelend!
Had vandaag gezellig 6+7e uur tussenuur, en het 8e uur nog les
Heb nu wel al mn huiswerk af dus kan lekker gaan rijden zo
Had vandaag gezellig 6+7e uur tussenuur, en het 8e uur nog les
Heb nu wel al mn huiswerk af dus kan lekker gaan rijden zo
-
- Lid
nog geen 2 weken terug school en alweer strafstudie morgen man man :p
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
- Jolijn
- Lid
hoe krijg je dat voor elkaar????SS collector schreef:nog geen 2 weken terug school en alweer strafstudie morgen man man :p