"Volgens mij is de stekker eruit getrokken. Ga er maar niet vanuit dat het forum nog terugkomt. Ik wil er verder eigenlijk weinig over kwijt."
Dus, bij deze

Apart verhaal, had persoonlijk het gevoel dat alles wel naar wens liep...Jolijn schreef:mtdr had een bericht gestuurd naar de beheerder, en dit kreeg hij terug:
"Volgens mij is de stekker eruit getrokken. Ga er maar niet vanuit dat het forum nog terugkomt. Ik wil er verder eigenlijk weinig over kwijt."
Dus, bij deze
Als mede-oprichter van het eerste ww2collectors forum wil ik hier toch even mijn mening over geven. Het forum was niet bedoeld om wo2forum van de troon te stoten maar meer om het verdwijnen van het oude Relic Hunters forum op te vangen en om de leden van daar een nieuw forum aan te bieden. Aangaande jeugdige leden, daar hebben wij nooit een probleem van gemaakt, mits men serieus met de hobby bezig was. Voor grappen en grollen hadden wij dan ook een aparte sectie. Er zijn bij het eerste ww2collectors forum in een jaar tijd "slechts" 2 leden permanent gebanned. Eentje voor bedreiging en nog een hele hoop andere zaken en een voor continue spammen, ook na meerdere waarschuwingen.Een (WOII) forum is bedoeld om er posts/topics op te zetten wat zou je er dan nog meer op willen doen? Dat het worldwar2collectorsforum geen meerwaarde had daar ben ik het wel mee eens. Ik heb wel eens het idee gehad dat het forum (en het vorige) in het leven was geroepen om dit forum van z'n troon te kunnen stoten of zie ik dat verkeerd?
Sommigen op het worldwar2collectorsforum waren van mening dat dit forum een "kinderspeelplaats" is/was vanwege de jeugdige leden. Moet je verzamelaars/geïnteresseerden van pakweg 12 jaar dan bannen van dit forum? Wanneer ben je oud/serieus genoeg om je aan te mogen melden op een WOII forum als dit? Hoe meer zielen op deze "kinderspeelplaats" hoe meer vreugd lijkt mij. De onruststokers verdwijnen immers vanzelf wel weer.
Dat kan ik mij inderdaad voorstellen als je zulke mailtjes krijgt. Leukste is dat ik zelf hier nu voor het eerst van hoor. Ik zou het wel voor je willen navragen maar ik heb verder geen contact meer met de overige originele oprichters (op een na dan). Ik heb helaas wel een idee wie dat was van wie dat mailtje kwam.Ten tijde van het eerste worldwar2collectors forum heb ik PB'tjes ontvangen van mensen die mij op het bestaan van het forum wezen.
Men schreef mij dat dit een écht WOII militariaforum zou worden. Beter dan (dit) het WO2forum. Deze PB'tjes gaven mij dan ook de indruk dat men beter wilde zijn dan dit WO2forum.
Gefeliciteerd!SS collector schreef:Na dagen van regen toch een zonnestraaltje gearriveerd petekindje gisteren eindelijk geboren kleine Anna ^^
779 schreef:Zo, ff 2 maandjes gratis Eredivisie Live gescoord met de telegraaf!![]()