Want bij mij (Antwerpen) zitten veel 'Hollanders' :p
Mvg Yente
Ik studeer in België op de KHKyente schreef:Studeer je in Nederland of België?
Want bij mij (Antwerpen) zitten veel 'Hollanders' :p
Mvg Yente
Dat komt wel goed maar ik ben ook al vrij bekend op de studentenfeestjesyente schreef:Zozo :p
Wel niet bij mij, maarja
Mvg Yente
Veel succes met de studie
Ik ben heel blij voor je, het wordt vast leuk.Mar10e schreef:Kan je niet gewoon blij voor mij zijn?asjemenou schreef:Poeh... dat zal een hoop gekakel geven.Mar10e schreef:Foto’s maken is altijd leuk![]()
Er komen trouwens vier vrouwen als Soviet soldaat.Ik ben nu een keer niet de enige vrouwelijk Soviet soldaat.
Ow ja, drie van die vier vrouwen zijn het gewend om voor de camera te staan
We gaan wel zien of wat voor een weer het word. Misschien verandert het nog wel.Mar10e schreef:Het is alleen wel jammer voor het weer dat ze voor dan voorspellen: zwaar bewolkt, lichte regen (95%, 3mm) en 11 graden.
Het is gewoon op tfp-basisasjemenou schreef:Ik ben heel blij voor je, het wordt vast leuk.![]()
Drie van de dames zijn gewend om voor de camera te staan zeg je. Heb je fotomodellen ingehuurd?
Het gaat ook wel goed komenasjemenou schreef:We gaan wel zien of wat voor een weer het word. Misschien verandert het nog wel.Mar10e schreef:Het is alleen wel jammer voor het weer dat ze voor dan voorspellen: zwaar bewolkt, lichte regen (95%, 3mm) en 11 graden.
Zondag start bewolkt en regenachtig, maar wordt het in de loop van de dag wat droger. Vanuit het westen komt er ook wat ruimte voor de zon. De middagtemperatuur ligt rond 10 graden. (bron; http://www.weeronline.nl)
Bedankt.SS collector schreef:Dat komt wel goed maar ik ben ook al vrij bekend op de studentenfeestjesyente schreef:Zozo :p
Wel niet bij mij, maarja
Mvg Yente
Veel succes met de studie
Jij ook veel succes toegewenst met de studie