Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Liever: Make love and war :p
Ik had graag op het school toen eens goed alles tegen gewerkt , een soort van poutch. Helaas, wegens het verbod... kozen ze voor hippie
Mvg
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Ik ben hem maar gepeerd, leraren waren voorbereid omdat het was uitgelekt door een leerling die een beetje een bepaald plantje moest verbranden onder school tijd.
On wings of history they turned from home to live eternally
skybound they roam
In all of history, never before was more owed to so few
Het mocht, de vloeibare pudding stond er, alle leraren waren weg. Het hele plan van de stut was uitgelekt. Dus wie welke leraren uit de les zouden halen enz. enz..
On wings of history they turned from home to live eternally
skybound they roam
In all of history, never before was more owed to so few
Ah, ik dacht dat dat niet serieus gemeend was van leerkrachten in pudding te smijten, dus toch
Maar die gaan dat toch nooit gewoon over zich heen laten laten gaan?(letterlijk en figuurlijk )
Wie wil er nu in een pudding gesmeten worden?
Ah de goede 100 dagen ik werd door vrienden die nog in het middelbaar gevraagd deel te nemen met de school nog eens mee te bekladden maar bij ons in de hoge school vond er een 18+ party plaats dus geen 100 dagen bekladding voor mij waar ik nu wel enorme spijt van heb :p
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
Goh, hier op de universiteit heb ik daar nog niets over gehoord. Misschien omdat ik in het tweede jaar zit en ze dat enkel doen voor eerste jaars?
Wat zijn jouw voornemens?
Mvg