Proficiat!Hilmer97 schreef:Ik ben geslaagd voor me examen zonet de cijferlijst op gehaald !
Slowchat topic - deel 21
- yente
- Lid
Re: Slowchat topic - deel 21
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
- Memory
- Lid
Hier ook geslaagd met gemiddeld maar één 6,4 voor NL, rest 7.5 of hoger
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Ook gefeliciteerd!Memory schreef:Hier ook geslaagd met gemiddeld maar één 6,4 voor NL, rest 7.5 of hoger
En gefeliciteerd aan iedereen die nog meldt dat hij/zij geslaagd is. Anders blijf ik bezig met felicitaties posten.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
- yente
- Lid
Het zelfde van mij!
Ik heb vandaag mijn 2e examen gedaan. Weeral mondeling
Ik heb vandaag mijn 2e examen gedaan. Weeral mondeling
-
- Lid
Van mij ook felicitaties aan alle/nog komende geslaagden.
Voor mij dan augustus herexamens maarja het was dat of rondlopen zoals Stauffenberg met een ooglap dan kies ik toch voor herexamens.
Voor mij dan augustus herexamens maarja het was dat of rondlopen zoals Stauffenberg met een ooglap dan kies ik toch voor herexamens.
A single spark of courage, can ignite the fires of hope
-
- Lid
Heb deze week mijn 2 nieuwe boeken binnen gekregen namelijk At the point of no Return van Michel De Trez en Geronimo van Bill Rentz.
Toen ik At the point of no Return door bladerde zag ik een kaartje op bladzijde 11 en volgens mij missen hier gegevens in de legenda. Als je kijkt zie je dat er voor 101st verschillende blauwe symbolen staan maar voor 82nd niks ? Ik heb andere verzamelaars ook gevraagd die dit ook opvielen. Ook kan ik nergens uit afleiden wat de verschillende symbolen betekenen zoals het blauwe driehoekje, het blauwe kruisje en het blauwe "puntje". Ik vraag me af of dit aan mijn boek ligt of als dit een druk fout is of hoort dit gewoon zo. Als het aan mijn boek ligt wil ik vragen of iemand misschien het juiste kaartje voor me heeft?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten
Toen ik At the point of no Return door bladerde zag ik een kaartje op bladzijde 11 en volgens mij missen hier gegevens in de legenda. Als je kijkt zie je dat er voor 101st verschillende blauwe symbolen staan maar voor 82nd niks ? Ik heb andere verzamelaars ook gevraagd die dit ook opvielen. Ook kan ik nergens uit afleiden wat de verschillende symbolen betekenen zoals het blauwe driehoekje, het blauwe kruisje en het blauwe "puntje". Ik vraag me af of dit aan mijn boek ligt of als dit een druk fout is of hoort dit gewoon zo. Als het aan mijn boek ligt wil ik vragen of iemand misschien het juiste kaartje voor me heeft?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
Iemand interesse in dit zeldzame naaitafeltje.
Werd o.a. gebruikt door Duitse eenheden die hiermee hun jassen konden repareren.
Paste helaas net niet in de broodzak maar een ideale aanvulling voor je persoonlijke items!
Dit item zal zeker uitblinken in je vitrinekast!
Werd o.a. gebruikt door Duitse eenheden die hiermee hun jassen konden repareren.
Paste helaas net niet in de broodzak maar een ideale aanvulling voor je persoonlijke items!
Dit item zal zeker uitblinken in je vitrinekast!
Never Back Down
- Jabnus
- Lid
- Memory
- Lid
Vandaag een mooie aanwinst gedaan in Ieper, namelijk 2 paar knoopsgat decoraties voor het Ek
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
-
- Lid
Het wordt vandaag waarschijnlijk weer een saaie dag met al die regen, dan denk ik maar wat van mijn collectie op foto vastleggen voor mijn komende topic in verzamelaars & collecties.
Verder weet ik ook niet wat ik moet doen met dit weer, ben blij als ik richting de Ardennen kan om weer wat mooie spulletjes te zoeken voor mijn collectie.
Verder weet ik ook niet wat ik moet doen met dit weer, ben blij als ik richting de Ardennen kan om weer wat mooie spulletjes te zoeken voor mijn collectie.
Verzamel items van het Derde Rijk
- yente
- Lid
Als je een gsm met HI prepaid koopt, kan je dan als belg er gewoon een andere simkaart van een andere operator er in steken?
- yente
- Lid
Is nogal dringend :s
-
- Lid
- yente
- Lid