Maar ga ervan uit van niet..
Maar wie weet hehe
iniedergeval voor leuke dingetjes.
Vlaams!rajbrns schreef:Buizen? Is dat niet iets van zakken voor een examen of leren in het Belgisch?
Elke koninginnedag komen er zat mooie spullen op de rommelmarkt terecht.rajbrns schreef:Ik denk zelf ook niet dat het een succes word qua oorlogsspullen, gezien de rommelmarkten van de afgelopen jaren tijdens Koninginnedag.
Heb zelden meegemaakt dat iemand iets uit de Tweede Wereldoorlog had gedurende Koninginnedag en als ze het een keer wat hadden waren dat ook net de items waar mijn interesse niet bij lag.
Maar je zult net zien dat als je een keer niet gaat dat je meteen interessante items misloopt.
Dan vind ik jullie betekenis leuker dan die in Vlaanderen.patrickh schreef:Buizen is in Nederlands Limburg lekker zuipen
Leuk dat het je opgevallen is! Voor degenen die het gemist hebben:Comrade schreef:[...]
@mods, leuk dat jullie zo'n kroontje hebben toegevoegd aan de forum-naam!
[...]
Had het ook gezien erg leuk! Jammer dat ie al weg is..Proos schreef:Leuk dat het je opgevallen is! Voor degenen die het gemist hebben:Comrade schreef:[...]
@mods, leuk dat jullie zo'n kroontje hebben toegevoegd aan de forum-naam!
[...]
Als het op hun site komt, post dan eens een link of plaats een scan wanneer het enkel in de krant zelf verschijnt. Ben benieuwd.opheusden1944 schreef:Vanmiddag op het gemeentehuis een interview met de Gelderlander n.a.v. mijn tentoonstelling.