Ben naast de tweede wereldoorlog ook gek op geschiedenis, de boeken die daar over gaan liggen onder het bed.
Morgen een Complete Duitse bajo ophalen, helemaal voor niks!

Och, als je daar niet meer dan een tientje voor hebt betaald, val je er geen buil aan. Wel de fel-groene he?Comrade schreef:en Panzer-grenadier schouderstukken, die waarschijnlijk repro zijn.
Ga maar in een hoekje staan. Of nog beter, daar zullen we je een volgende keer wel neerzettenComrade schreef:Arthur, ik kom er net achter dat het Jager schouderstukken zijnWat ben ik toch een pannenkoek
![]()
Als panzer-grenadier schaam ik me wel een beetje dat ik mijn eigen Waffenfarbe niet kan herkennen![]()
Comrade schreef:Opheusden, mooi hoor, heb je er al foto's van?
Waar wil je gebirgsjäger gaan re-enacten dan ?Comrade schreef:Arthur, wie haalt dan drinken?![]()
Ik zat denk ik in de war met mijn verzamelrichting, ik verzamel juist wel donkergroene waffenfarbe(felddivision) en juist niet licht groen(luchtverkeersleiding).
Gebirgsjager gaat moeilijk in Nederland, maar ik heb nu al ''zoveel'' gebirgsjager spullen dat ik het eigenlijk wel moet doen
Opheusden, ik zit nu op de camping, (waar ik op mijn laptop geen foto's kan bekijken) als ik thuis ben, dan zal ik je wel even complimenteren.
Bergen zat te vinden hierJoep schreef:Waar wil je gebirgsjäger gaan re-enacten dan ?Comrade schreef:Arthur, wie haalt dan drinken?![]()
Ik zat denk ik in de war met mijn verzamelrichting, ik verzamel juist wel donkergroene waffenfarbe(felddivision) en juist niet licht groen(luchtverkeersleiding).
Gebirgsjager gaat moeilijk in Nederland, maar ik heb nu al ''zoveel'' gebirgsjager spullen dat ik het eigenlijk wel moet doen
Opheusden, ik zit nu op de camping, (waar ik op mijn laptop geen foto's kan bekijken) als ik thuis ben, dan zal ik je wel even complimenteren.
Ik denk dat het inderdaad moeilijk gaat in NL