Wapens via TNT?
- Stafford
- Lid
Re: Wapens via TNT?
Dat zal wel zo zijn maar niet zoals bovengenoemde het omschrijft .....dat het een wapen IS als je er onerpakt mee over straat loopt ....
Man schlägt jemanden mit der Faust und nicht mit gespreizten Fingern. Heinz Guderian (June 17, 1888 – May 14, 1954)
- racefiets
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 40 keer
Je zal met een hele goede verklaring moeten komen waarom je een honkbalknuppel onverpakt bij je draagt. Maar inderdaad het is niet in alle gevallen een wapen. Ik had "Bij je dragen kan al voldoende zijn voor een overtreding van de WWM. " moeten schrijven.
-
- Lid
- Contacteer:
779 schreef:Dat lijkt me dan dubbel strijdig met je post?pistole38 schreef:Wapens en munitie mag je gewoon via de post versturen als je aan de voorwaarden voldoet!!
Verder geldt er een algemeen verbod voor:
(namaak)wapens en -munitie
Is niet strijdig maar het staat er misschien een beetje krom...."In het algemeen is het verboden, tenzij je aan bepaalde voorwaarden voldoet (een vervoersverlof bijvoegen)."
http://www.pistole38.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Een wapen is vrij te vervoeren in Nederland als het in een degelijke verpakking zit, ik heb ook weleens een Mauser via de post verstuurd netjes verpakt geen problemen.
Je moet natuurlijk geen onklaar gemaakte spullen gaan verzenden (of kopen) of spullen die je zoiezo niet mag hebben gaan verzenden.
Je moet natuurlijk geen onklaar gemaakte spullen gaan verzenden (of kopen) of spullen die je zoiezo niet mag hebben gaan verzenden.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Het vervoeren in een gitaarkoffer was bij mij destijds een goede oplossing 

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Stafford
- Lid
Je hebt er ook hele mooie foudralen voor hoor.... 

Man schlägt jemanden mit der Faust und nicht mit gespreizten Fingern. Heinz Guderian (June 17, 1888 – May 14, 1954)
-
- Lid
Haha gitaar hoes doet me eerder denken aan zoeken met een metaaldetector hahaha.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!