Ben zelf niet geweest vanwege de afstand en andere verplichtingen. Altijd wel een leuke beurs, maar wel veel gedoe als je in de Randstad woont...
Foto's voor de sfeerimpressie zijn ook altijd welkom...

Groet, Kugel!

Dankjeyente schreef:Altijd laatste zondag april en oktober.
Waarschijnlijk zien ze de beurs gewoon als een kans om weer eens hun uniform te dragen. Tenminste, dat is de enige reden die ik kan bedenken.yente schreef:Ik snap ook niet waarom mensen 'verkleed' naar een beurs komen? Diegene die daar rondlopen kennen wel de uniformen dus hen kan je niet echt imponeren.
Loopt er dan geen politie/beveiliging rond?yente schreef: Ook is dat van die diefstal opgevallen. Ik stond eens aan een kraampje en hoorde iets vallen, recht in iemand zijn draagtas dewelke op de grond stond. Hij hoorde het ook, maar de verkoper niet. En ze hebben het maar zo gelaten..
Mvg Yente
Van de prijs van het eten en drinken daar binnen werd je anders ook niet blij van hoor....Mar10e schreef:Om extra ogen te hebben, is het dus handig om er ook politie/beveiliging te hebben. Meestal is de verschijning van zo’n iemand in uniform ook vaak al voldoende om het stelen te laten.
Wat ze ook kunnen doen, is (hand)tassen niet toe laten. Dan kopen bezoekers hun eten en drinken maar binnen en zorgen de verkopers zelf voor tasjes. Het houdt het stelen niet helemaal wel tegen, maar misschien wel iets?
Als het stelen zo door blijft gaan, dan wil niemand daar meer staan
Noem eens een evenement/beurs waar het eten en drinken niet asociaal duur is...S1991 schreef:Van de prijs van het eten en drinken daar binnen werd je anders ook niet blij van hoor....Mar10e schreef:Om extra ogen te hebben, is het dus handig om er ook politie/beveiliging te hebben. Meestal is de verschijning van zo’n iemand in uniform ook vaak al voldoende om het stelen te laten.
Wat ze ook kunnen doen, is (hand)tassen niet toe laten. Dan kopen bezoekers hun eten en drinken maar binnen en zorgen de verkopers zelf voor tasjes. Het houdt het stelen niet helemaal wel tegen, maar misschien wel iets?
Als het stelen zo door blijft gaan, dan wil niemand daar meer staan
Als ze dit idee van je willen toepassen betwijfel ik of er nog mensen daar heen gaan en dan ook daadwerkelijk iets kopen van eten of drinken. Was nu al behoorlijk duur...
Ten eerste ik keek niet of er iets te stelen viel, het viel me gewoon op dat de verkopers gewoon naar andere eventuele kopers gingen terwijl ik nog met hun materiaal in mijn handen stond.sobel schreef:persoonlijk vind ik het een beetje vreemd dat je kijkt of iets te stelen valt (ook al is de intentie om de daad uit te voeren er niet). Op iedere beurs waar ik ben geweest is altijd die mogelijkheid, echter in de verzamelaarwereld hoor je gewoon als een gezellige kliek met elkaar om te gaan.