achterhalen kopers ebay

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Roel R.
Lid
Contacteer:

achterhalen kopers ebay

Bericht door Roel R. »

Ik heb nu een 50 tal foto's van de wereldreis van de Leichter kreuzer "karlsruhe" (3).

Deze werden op ebay verkocht. er stonden er nog veel meer. Ik wil graag de kopers achterhalen en hun emailen. Ik wil proberen om nog meer foto's te kopen.

Dit omdat ik me in de Karlsruhe aan het verdiepen ben en zijn geschiedenis erg interessant vind.

Is de namen achterhalen mogelijk zonder de verkoper te mailen?
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

Hallo Roel,
Als je de gebruikersnamen weet van de kopers is dat mogelijk, maar het is erg moeilijk als je die veilingpagina's niet hebt opgeslaan (die vindt je niet meer terug met searchfunctie ed). Als je wel gebruikersnamen hebt, kan je ze opzoeken via de Leden - Zoekfunctie en contact opnemen via het formuliertje. Indien niet, zal je de verkoper moeten contacteren.
Gr. Tim
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Als je de ebay toolbar hebt geïnstalleerd dan kun je zo je objecten waar je op hebt geboden oproepen. Als het goed is kun je hier ook zien welke kopers dit object gewonnen hebben.

In elk geval succes met je zoektocht!
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Bedankt voor de reacties, ik heb het ebay artikel nr van het eerste lotje uit de serie, ik voer nu steeds het nummer op om bij een ander artikel van de karlsruhe te komen. Om de 10 nr zit er ongeveer een.
Gesloten