Moppen versjes Grappen Grollen Boudewijn de Groot

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Moppen versjes Grappen Grollen Boudewijn de Groot

Bericht door Brianlinden »

Het is weer eens tijd voor de bekende moppentop(ic)

Een dom blondje zit een puzzel te maken. Na 6 maanden is ze eindelijk klaar. Zegt ze tevreden:
- Ik heb deze puzzel in 6 maanden af en op de doos stond : VAN 4 TOT 6 JAAR!
Zie ginds komt de leraar
met het proefwerk al aan,
ik zie het al voor me
m'n rapport naar de maan!
Hoe huppelt zijn pennetje
al over het papier,
nu weet ik het zeker
dat wordt weer een 4!
als de dam breekt komen 20 doden met 20.000 inwoners onder water te staan
is dit niet wat voor u ... een echt collectors-item ... daar hebben we er een heleboel van
Door het bos lopen twee commando's. Op een gegeven moment vinden ze drie mijnen en ze besluiten die mee te nemen naar de sergeant. Onderweg terug zegt de een tegen de ander: "Wat doen we nu als er eentje afgaat?" Antwoordt de ander: "Dan zeggen gewoon dat we er maar twee gevonden hebben
Ken je die mop van die twee Engelse kippen?
Zegt de ene kip tegen de andere "TOK"
Zegt de andere kip "Are you TOKKING to me?"
Afbeelding

:D
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Quote:
is dit niet wat voor u ... een echt collectors-item ... daar hebben we er een heleboel van


Quote:

Door het bos lopen twee commando's. Op een gegeven moment vinden ze drie mijnen en ze besluiten die mee te nemen naar de sergeant. Onderweg terug zegt de een tegen de ander: "Wat doen we nu als er eentje afgaat?" Antwoordt de ander: "Dan zeggen gewoon dat we er maar twee gevonden hebben
mooi! hehe.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Bij een zwaar bombardement op Londen in 1940, was een winkel gedeeltelijk verwoest.
Boven een enorm gat in de muur hing 's anderendaags een bordje met: ''Nog meer open dan gewoonlijk...''

WHAHAHAHAHAHAAA! :D
Gesloten