zijn jullie al eens bijna dood geweest? :p
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Ben es in een sprintje tegen 40 kilometer / uur door de pedalen geschoten, gelukkig langs de rechterkant van het fietspad, dus in de berm, op mijn hoofd gevallen : de linkerkant was beton. Gelukkig toen ook niet met mijn kop tegen een boompje gevlogen (stond er toch wel 1 om de vier meter ...). Resultaat bleef beperkt tot hersenschudding, enkele hoofdwonden en andere schaafwonden 

- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Zo denk ik er al heel mijn leven over! Blij dat iemand dezelfde mening deelt.
antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
- Dodo
- Lid
fysiek wel ja..Geestelijk word je steeds rijker, todat je eigenlijk 'dood hoor te zijn'antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Even off-topicTim schreef:Ben es in een sprintje tegen 40 kilometer / uur door de pedalen geschoten, gelukkig langs de rechterkant van het fietspad, dus in de berm, op mijn hoofd gevallen : de linkerkant was beton. Gelukkig toen ook niet met mijn kop tegen een boompje gevlogen (stond er toch wel 1 om de vier meter ...). Resultaat bleef beperkt tot hersenschudding, enkele hoofdwonden en andere schaafwonden

Doe je aan wielrennen Tim?
Rick
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Nee hoor, koersen als je van school komt met een paar vrienden, je kent dat wel waarschijnlijk. We hadden klassementen etc opgemaakt en het ging er wel vrij professioneel aan toeSkylighter schreef:Even off-topic![]()
Doe je aan wielrennen Tim?
Rick

Alleen raakten we met onze rugzakken en gewone fietsen niet verder dan 40 km/uur in de sprint

Dat is niet gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint het proces van groeien. Je wordt steeds groter. Lichamelijk en geestelijk. Pas als je stopt met groeien - op wat voor manier ook - begint het stervensproces.antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
Bij sommigen (velen?) begint het stervensproces pas zo laat dat het sterven als een grote verrassing komt.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Dodo
- Lid
je hersencellen sterven afokke schreef:Dat is niet gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint het proces van groeien. Je wordt steeds groter. Lichamelijk en geestelijk. Pas als je stopt met groeien - op wat voor manier ook - begint het stervensproces.antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
Bij sommigen (velen?) begint het stervensproces pas zo laat dat het sterven als een grote verrassing komt.

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"