zijn jullie al eens bijna dood geweest? :p
-
- Lid
- Daan
- Lid
- Contacteer:
antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.

"Klagt nicht, kämpft!"
Info gezocht over Wiking en de nederlandsche vrijwilligers van de Waffen-SS.
http://www.wiking-ruf.com
Info gezocht over Wiking en de nederlandsche vrijwilligers van de Waffen-SS.
http://www.wiking-ruf.com
- Peter M
- Lid
Niet mee eens. Je moet - normaal gezien - eerst ouder worden om te kunnen sterven, dus groeien en ouder worden, zelfs al is het in de jonge jaren, maakt deel uit van het stervensproces (hoewel biologisch gezien het stervensproces pas begint na het stoppen met groeien).okke schreef:Dat is niet gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint het proces van groeien. Je wordt steeds groter. Lichamelijk en geestelijk. Pas als je stopt met groeien - op wat voor manier ook - begint het stervensproces.antwerpx schreef:Dat is gewoon zo. Vanaf de dag dat je geboren bent begint je stervensproces, je wordt steeds ouder, en dat proces stopt pas als je dood gaat.
Bij sommigen (velen?) begint het stervensproces pas zo laat dat het sterven als een grote verrassing komt.
De logica zelve

- gilles
- Lid
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Ben nu bijna dood:
Van 13.00 uur tot 22.30 uur lopen te vakkenvullen onder de saddistische leiding van de bedrijfsleider....
Verder ben ik 1 keer bijna verdronken in de vijver in de buurt (toen ik een jaar of 4 was)
Van 13.00 uur tot 22.30 uur lopen te vakkenvullen onder de saddistische leiding van de bedrijfsleider....
Verder ben ik 1 keer bijna verdronken in de vijver in de buurt (toen ik een jaar of 4 was)
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Dodo
- Lid
Omg 22.30!?Thomhasj schreef:Ben nu bijna dood:
Ik mag (volgens de wet) niet later werken dan 2100. En dan nog werk ik meestal tot 1800 of 2000
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Dodo
- Lid
neergestoken? Waarom dat dan?Harsha schreef:door een auto ondergereden, week bewusteloos, te veel bloedverlies zware hersenschudding.
Neer gestoken door Lonsdale freaks, net 2 weken uit het ziekenhuis
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Dodo
- Lid
Ik weet in godesnaam niet wat lonsdale freaks zijn, maar het is in ieder geval apart volk.Harsha schreef:Omdat ik een andere style kleding draag en van andere muziek houd dan lonsdale freaks, dus niet van trance/hardcore en geen strakke broekjes, kaal/kort haar etc etc
Volgens mij zie ik ze wel eens lopen. Zeker allemaal een scooter

- gilles
- Lid
-
- Lid