Problemen met imageshack
- yente
- Lid
Problemen met imageshack
Hallo iedereen,
Ik wou foto's uploaden via imageshack maar de laatste tijd komt daar na nen tijd op dat je je moet registreren. Je kan dat kadertje niet weg klikken.
Ik wou me dan registreren maar mijn e-mail adres was zogezegd al in gebruik?? Hoe kan dit als ik me nog nooit heb geregistreerd? Ik had hetzelfde een paar maanden geleden ook al eens voor.
Mvg Yente
Ik wou foto's uploaden via imageshack maar de laatste tijd komt daar na nen tijd op dat je je moet registreren. Je kan dat kadertje niet weg klikken.
Ik wou me dan registreren maar mijn e-mail adres was zogezegd al in gebruik?? Hoe kan dit als ik me nog nooit heb geregistreerd? Ik had hetzelfde een paar maanden geleden ook al eens voor.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
- yente
- Lid
Re: Problemen met imageshack
Ik heb wel een truc gevonden. 
Als ik gewoon de link in de adres balk kopieer en terug plak, ga ik terug naar mijn foto's en is die kader weg. Voor even zal ik het zo dan wel doen.
Edit: bovenstaande truc werkt nu ook al niet meer

Als ik gewoon de link in de adres balk kopieer en terug plak, ga ik terug naar mijn foto's en is die kader weg. Voor even zal ik het zo dan wel doen.
Edit: bovenstaande truc werkt nu ook al niet meer

- yente
- Lid
Ik wil deze week heel mijn verzameling tonen, dus intern systeem is niet echt een optie want het zijn veel foto's 
Mvg Yente

Mvg Yente
Denk dat je sneller bent als je je fotos resized dan dat je ze moet uploaden via een hosting site.
En zonder dat je fotos verdwijnen na loop van tijd. Maar lege post op het forum zijn we ondertussen gewend
En zonder dat je fotos verdwijnen na loop van tijd. Maar lege post op het forum zijn we ondertussen gewend

- yente
- Lid
Maar dat is dan foto per foto uploaden he? Pff veel werkpanzer45 schreef:Denk dat je sneller bent als je je fotos resized dan dat je ze moet uploaden via een hosting site.

Mvg Yente
- Jabnus
- Lid
Ja stel je voor dat je moeite moet doen voor andere mensen die de moeite nemen om de fotos die jij snel op internet kwakt te bekijken?
Waarom moet alles "snel snel" en perse makkelijk? Als mensen bij voorbaat al zo weinig moeite willen doen is hun verzameling ook de moeite van het bekijken niet waard...
Op deze manier uploaden en posten geeft weer ellenlange topics met geknipte en geplakte reeksen fotos (die door sommige mensen gelijk ook maar op diverse andere fora worden getoond omdat dat zo lekker makelijk is), waar je je een ongeluk doorheen scrollt.
Maak liever met wat meer aandacht mooie foto''s die de moeite waard zijn en post die rustig op een wijze waarop ze ook in de toekomst nog de moeite waard zijn om te bekijken (ben het verder met Panzer eens: imageshack is k*t mbt de retentie en alleen als noodoplossing bruikbaar). Ik heb zelf sinds kort ook ontdekt dat dit forum het uploaden van plaatjes via het eigen uploadsysteem ondersteund, een mooie vooruitgang en zo blijft alles ook in de toekomst toegankelijk voor iedereen.
Waarom moet alles "snel snel" en perse makkelijk? Als mensen bij voorbaat al zo weinig moeite willen doen is hun verzameling ook de moeite van het bekijken niet waard...
Op deze manier uploaden en posten geeft weer ellenlange topics met geknipte en geplakte reeksen fotos (die door sommige mensen gelijk ook maar op diverse andere fora worden getoond omdat dat zo lekker makelijk is), waar je je een ongeluk doorheen scrollt.
Maak liever met wat meer aandacht mooie foto''s die de moeite waard zijn en post die rustig op een wijze waarop ze ook in de toekomst nog de moeite waard zijn om te bekijken (ben het verder met Panzer eens: imageshack is k*t mbt de retentie en alleen als noodoplossing bruikbaar). Ik heb zelf sinds kort ook ontdekt dat dit forum het uploaden van plaatjes via het eigen uploadsysteem ondersteund, een mooie vooruitgang en zo blijft alles ook in de toekomst toegankelijk voor iedereen.
- yente
- Lid
Als het veel foto's zijn is het handig dat ze met vele tegelijk geupload worden. Dan moet je ze nog altijd één voor één plakken in het desbetreffende topic. Ook handig is dat je dan die links kan kopieren om ze op een ander forum te gebruiken. Dit heeft niets met luiheid te maken maar gewoon geen dubbel werk doen.Jabnus schreef:Ja stel je voor dat je moeite moet doen voor andere mensen die de moeite nemen om de fotos die jij snel op internet kwakt te bekijken?
Yente
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- yente
- Lid
Bedankt. Ik had er al naar gekeken maar vind het niet zo overzichtelijk. Bij deze site moet je precies wel registreren voor je foto's kan uploaden he?johan willaert schreef:Http://www.photobucket.com is ook een optie....
Mvg Yente
klopt maar het uploaden (ook meerdere foto's tegelijk) gaat zeer gebruikvriendelijk.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Imageshack is opzich geen probleem. Had hetzelfde probleem en heb me even aangemeld en gaat nu gewoon zonder problemen?
Je moet er alleen even aan wennen maar werkt gewoon hetzelfde. 5 minuten tijd om je te registreren en al.
Je moet er alleen even aan wennen maar werkt gewoon hetzelfde. 5 minuten tijd om je te registreren en al.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- yente
- Lid
Ja maar hij neemt mijn e-mail adres niet aan, dat is het hem juist.S1991 schreef:Imageshack is opzich geen probleem. Had hetzelfde probleem en heb me even aangemeld en gaat nu gewoon zonder problemen?
Ik weet niet hoe dat komt.
Mvg Yente
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Dan heb je je al eens geregistreerd?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- yente
- Lid
Neen, alles al afgezocht. Ik snap het echt niet.