Problemen met imageshack

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
S1991
Lid
Contacteer:

Re: Problemen met imageshack

Bericht door S1991 »

Als je daar bent kan je toch ook zeggen van weet mijn wachtwoord niet meer?
Dat eens proberen anders.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
platoz
Lid

Bericht door platoz »

yente schreef:
panzer45 schreef:Denk dat je sneller bent als je je fotos resized dan dat je ze moet uploaden via een hosting site.

En zonder dat je fotos verdwijnen na loop van tijd. Maar lege post op het forum zijn we ondertussen gewend :full:
Maar dat is dan foto per foto uploaden he? Pff veel werk :)
Mvg Yente
Zoals hierboven en in andere posts al is aangegeven zou de beste oplossing zijn om je foto's te uploaden via het interne uploadsysteem van het forum.

Ook ik wil je adviseren dit advies ter harte te nemen, zodat Imageshack je niet dubbel naait door je foto's er even later toch weer af te gooien als ze hun database weer opschonen.

Met andere woorden: doe ons en je forumvrienden ook een plezier en upload ze gewoon via het forum :)
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
yente
Lid

Bericht door yente »

Ja, dat is een punt. Alleen jammer dat ik het dan twee keer moet doen omdat ik ook op een ander forum actief ben. Maar ik zal het zo dan maar doen.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Jabnus
Lid
Lid

Bericht door Jabnus »

Yente, waarom is dat toch zo een probleem? Wil je perse je hele collectie in EEN keer posten of zo? waarom in godsnaam?

Maak gewoon mooie waardige foto's en upload die rustig stuk voor stuk. Op die manier kunnen mensen die het leuk vinden je collectie bekijken en daar rustig van genieten. Met het verstrijken der tijd krijg je zo ook een heel mooi collectietopic. Dat is toch veel leuker dan morgen een "collectietopic" maken met EEN enorme post waar alles in "verdrinkt" en die binnen een week ook weer in de vergetelheid raakt. De items die het waard zijn om te posten zullen dan gegarandeerd ondergedompeld worden in een grote brei snel geplaatste foto's.

mvg,
rammsander
Lid
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Bericht door rammsander »

Ik post mijn foto's nu via Tinypic, heb mijn topic eens bekeken maar veel foto's zijn er af gedonderd! Ik raad aan net als Gaston, gewoon via het upload-systeem van het forum te gebruiken!

Sander
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
yente
Lid

Bericht door yente »

Heb ik net geprobeerd. Maar telkens kwam er op dat ik het maximum overschreden had terwijl dat op een ander forum wel zo ging.
Daarom heb ik alles al zeker op dat forum gepost. Zie: http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=35&t=29782
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Glenn
Lid

Bericht door Glenn »

Anders een gratis hotmail aanmaken en je bent weer vertrokken met die imageshack.
Plaats reactie