Gesplitst uit: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Gesplitst uit: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Proos »

Ik heb de bovenstaande posts gesplitst uit het originele topic "Post hier je Duitse onderscheidingen!" (http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=35&t=27765). Reden daarvoor is dat het niets meer te maken heeft met het originele topic. Daarnaast ga ik nog even kijken naar een klacht in relatie tot dit topic. Eventuele aanvullingen verschijnen hier of in mededelingen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Gesplitst uit: Post hier je Duitse onderscheidingen!

Bericht door Proos »

Oke,

Volgens mij is het niet zo heel moeilijk om te begrijpen dat het niet de bedoeling is om voor- en achternaam van anderen te publiceren op internet. Natuurlijk mag er een onenigheid zijn en uitspreken mag ook, maar niet op een manier dat het de persoonlijke levenssfeer aantast van anderen. Dit forum kan niet beoordelen hoe de feiten zijn gelopen - de een zegt dit en de ander zegt dat. Wel kunnen we controleren of er op een nette manier verweer mogelijk is. Dat wordt redelijk onmogelijk wanneer er persoonlijke gegevens worden geopenbaard. Daar houden we dan ook niet van en al helemaal niet verbonden aan lasterlijke uitlatingen.

Ik neem even nergens partij in, maar alleen al op grond van het schenden van de privacy van een ander zal ik een significante ban uitdelen. Laat het duidelijk zijn dat de forumregels er niet voor niets zijn. Er is ook enige censuur toegepast. De moderators op dit forum doen dit altijd zo transparant mogelijk. In de berichten waar aanpassingen zijn gedaan zijn de verwijderde delen gemarkeerd als zodanig.

In de forumregels staat duidelijk wat wel en niet mag en ook de Nederlandse wet voorziet hierin; laster op deze publieke manier zullen we niet accepteren.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie