Tour 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Wie wint dit jaar de Tour de France?

Lance Armstrong
20
63%
Jan Ullrich
3
9%
Iban Mayo
0
Geen stemmen
Tyler Hamilton
1
3%
Roberto Heras
0
Geen stemmen
Gilberto Simoni
1
3%
Ander...
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ok laten we maar back on topic gaan, want met hem valt geen land te bezeilen.


Rick
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Andere Timo.
Forum staat vol van je discussie's die je,ja jij,meestal uitlokt met iedereen op zijn woorden te pakken.
Daar zitten de feiten.
En als er ene zijn excuses zou moeten aanbieden dan zou ik het niet moeten zijn.
Ik heb een andere mening dan jij,maar jij slingert de beledigingen.
Dus...
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Tim schreef:Kunnen we ook even op een rustige en vriendelijke manier met elkaar discussieren, zonder negatieve opmerkingen te willen uitlokken etc.
...inmiddels niet. Als jullie ipv lezen wat ik zeg meteen idiote beschuldigingen gaan uiten dan moeten jullie eerst eens goed naar jullie zelf kijken
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ik ben het eens met Adrian, Timo's discussiestijl doet me denken aan die van iemand anders, die enkele weken geleden besloten heeft om het forum te verlaten.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Die andere Timo schreef:
Skylighter schreef:Timo ik heb een vraagje aan je: hoe oud ben je?
..dat is niet terzake. Je uit beschuldigingen aan mijn adres en als ik daar fel op reageer gas je zeiken. Nogmaals bewijzen of kop houden.
Waar heb ik beschuldigingen aan jou adres neegezet dan? Heb ik op je lopen zeiken? Nee, alleen iets in de trent van: leuk hé die discussie's met Timo... met een :lol: LOL smilie. En je weet toch wel wat een LOL smilie inhoud? Dus vat het maar niet zo persoonlijk op.
Laatst gewijzigd door Skylighter op 09 jul 2004, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Die andere Timo schreef:
Tim schreef:Kunnen we ook even op een rustige en vriendelijke manier met elkaar discussieren, zonder negatieve opmerkingen te willen uitlokken etc.
...inmiddels niet. Als jullie ipv lezen wat ik zeg meteen idiote beschuldigingen gaan uiten dan moeten jullie eerst eens goed naar jullie zelf kijken
JIJ leest ook niet goed 8)
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Adrian schreef:Andere Timo.
Forum staat vol van je discussie's die je,ja jij,meestal uitlokt met iedereen op zijn woorden te pakken.
...Als dat zo is dan heb je daar vast wel voorbeelden van, niet?
Adrian schreef:Ik heb een andere mening dan jij,maar jij slingert de beledigingen.
Dus...
Onzin, je had geen mening je las mijn bericht niet goed en beschuldigde mij vervolgens van dingen die niet deugen. Daar komen beledigingen van.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Het enige dat ik hier schreef is naar aanleiding van de zege van Boonen:

Jammer. Komt ook door de valpartij.

Vervolgens blijkt dat ik alle Belgen op dit forum beledig, dat ik iets tegen Boonen heb en denk dat hij enkel won omdat anderen gevallen zijn, dat ik bewust en altijd (dat zou dus inhouden dat ik dat in elk bericht/elke thread doe) discussies uitlok. Als ik mij over zo'n beschuldiging druk maak en bewijzen of excuses verlang dan zou dat onvolwassen zijn. Zoek het lekker uit met z'n allen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Jij die altijd zoveel belang hecht aan argumenten,
waarom post je dan zo'n bericht ?
Je weet toch dat je met zo'n bericht (negatieve) reacties zult uitlokken ...
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Die andere Timo schreef:Zoek het lekker uit met z'n allen.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Die andere Timo schreef:Het enige dat ik hier schreef is naar aanleiding van de zege van Boonen:

Jammer. Komt ook door de valpartij.

Vervolgens blijkt dat ik alle Belgen op dit forum beledig, dat ik iets tegen Boonen heb en denk dat hij enkel won omdat anderen gevallen zijn, dat ik bewust en altijd (dat zou dus inhouden dat ik dat in elk bericht/elke thread doe) discussies uitlok. Als ik mij over zo'n beschuldiging druk maak en bewijzen of excuses verlang dan zou dat onvolwassen zijn. Zoek het lekker uit met z'n allen.
Als ik mezelf druk zou maken over de beschuldigingen die jij aan mijn huis post, zou je ook niet vrolijk worden :P .
Aan de ene kant heeft Timo gelijk, dat er niet goed gelezen is.
Aan de andere kant heeft de rest weer gelijk, dat Timo zichzelf heel erg onvolwassen gedraagt met zijn taalgebruik. Daarom ook mijn vraag paar replys geleden, hoe oud ben je Timo?


Rick

Rick
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Skylighter schreef:Als ik mezelf druk zou maken over de beschuldigingen die jij aan mijn huis post, zou je ook niet vrolijk worden :P
...en wat waren dat voor beschuldigingen? :?
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Skylighter schreef:
Die andere Timo schreef:
Skylighter schreef:Timo ik heb een vraagje aan je: hoe oud ben je?
..dat is niet terzake. Je uit beschuldigingen aan mijn adres en als ik daar fel op reageer gas je zeiken. Nogmaals bewijzen of kop houden.
Waar heb ik beschuldigingen aan jou adres neegezet dan? Heb ik op je lopen zeiken? Nee, alleen iets in de trent van: leuk hé die discussie's met Timo... met een :lol: LOL smilie. En je weet toch wel wat een LOL smilie inhoud? Dus vat het maar niet zo persoonlijk op.
LEES
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Ja vast.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Tim schreef:Ik ben het eens met Adrian, Timo's discussiestijl doet me denken aan die van iemand anders, die enkele weken geleden besloten heeft om het forum te verlaten.
???
Gesloten