Tour 2004
-
- Lid
-
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Hij heet zelfs BoogerdDie andere Timo schreef:Hij heet Boogert

Maar Tom Boonen kan het nog niet waarmaken trouwens...Al lijkt me het een goede renner in ieder geval voor de toekomst.
En over die dopingbeschuldigingen, die vind ik wel gemakkelijk. Vooral om mensen die het goed doen, dat afschuiven op dopinggebruik. Dat vind ik misselijk. Alleen als het echt is, dan moet er gewoon gestraft worden!

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
-
- Lid
- gilles
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
jazeker, Tour fan!
Ik hoop echt dat Ullrich gaat winnen, eindelijk eens iemand anders dan Armstrong. Maar mijn echte favoriet was toch echt wel Indurain! Daarom hoop ik ook dat Armstrong niet het record gaat breken
Ullrich viel wel tegen in de proloog maar ik hoop dat ie het gaat recht zetten in de bergen, zal een hele zware klus worden!!
Ik hoop echt dat Ullrich gaat winnen, eindelijk eens iemand anders dan Armstrong. Maar mijn echte favoriet was toch echt wel Indurain! Daarom hoop ik ook dat Armstrong niet het record gaat breken

Ullrich viel wel tegen in de proloog maar ik hoop dat ie het gaat recht zetten in de bergen, zal een hele zware klus worden!!
-
- Lid
Dat snap ik nou echt niet. Die Belgische gewoonte om iedere succesvolle sporter meteen tot "Belg" te bombarderen. Zelfs Roy Sentjes (Nederlandse vader, paspoort en wielerlicentie) werd vorig jaar na Kuurne-Brussel-Kuurne door de Belgische pers onmiddelijk tot Belg gebombardeerd. Zelfde met Tchmile. Toen hij nog in onmin leefde (door WK in Oslo) met Museeuw had hij elke Belg tegen zich maar toen hij "Belg" werd was hij plotseling geweldig en een "echte Flandrien"Tim schreef:Een eerste half-Belgische zege trouwens vandaag

- Tim
- Lid
- Contacteer:
McEwen rijdt voor een Belgische ploeg, McEwen woont al jaren in België (Everbeek), McEwen is getrouwd met een Vlaamse en heeft daarmee een Vlaams kind. McEwen spreekt beter Nederlands dan waarschijnlijk heel wat mensen op dit forum 
McEwen integreert zich in België, wat niet van alle migranten kan gezegd worden die "snel-Belg" worden ...
Ken je wel iets van McEwen ? Ik blijf bij mijn mening

McEwen integreert zich in België, wat niet van alle migranten kan gezegd worden die "snel-Belg" worden ...

- gilles
- Lid
-
- Lid
...McEwen kon dat ook allemaal toen hij nog een prutsrennertje was bij Rabobank, maar toen hoorde je niemand over hoe hij een halve Belg is enzo. Daarvoor moet je blijkbaar eerst succes hebben. Zijn paspoort zegt toch echt "Australian" en niet "halve Belg". Kom zeg, toen Servais Knaven Parijs/Roubaix won begonnen de Belgische televisie commentatoren zelfs te verkondigen dat hij een halve Belg is omdat hij in de buurt van Kalmthout woont. Idioterie.Tim schreef:McEwen rijdt voor een Belgische ploeg, McEwen woont al jaren in België (Everbeek), McEwen is getrouwd met een Vlaamse en heeft daarmee een Vlaams kind. McEwen spreekt beter Nederlands dan waarschijnlijk heel wat mensen op dit forum
En jouw vergelijking met migranten kan mij gestolen worden