Lijkt mij goed mogelijk !Adrian schreef:Ok,wie wint de etappe van vandaag?
Tom Boonen?
Tour 2004
-
- Lid
-
- Lid
Denk dat hij nog wel komt, alhoewel hoop het eigenlijk niet. (liever NederlanderDie andere Timo schreef:Boonen heeft nog niets laten zien deze Tour. Lotz zit in de kopgroep

-
- Lid
Tsja, het is al twee jaar van de eerste minuut tot de laatste minuut van de uitzending Tom Boonen voor en na. Erg irritant. Alsof er geen andere renners zijn.
Overigens is het commentaar van Maarten Ducrot naar mijn mening zeer goed. Nu Herbert Dijkstra even wippen en vervangen voor een kip die wel een kop heeft.
Overigens is het commentaar van Maarten Ducrot naar mijn mening zeer goed. Nu Herbert Dijkstra even wippen en vervangen voor een kip die wel een kop heeft.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Waarom vind je het jammer dat Boonen wint ?Die andere Timo schreef:Jammer. Komt ook door de valpartij.
Als je de manier ziet waarop hij gewoon wegsprint van al zijn concurrenten en 3 lengtes pakt, mag je het zeker verdiend noemen, ondanks die val op de laatste kilometer. Het waren toch ook niet de minste he die hij verslaan heeft ...
-
- Lid
Ik ben geen kenner,maar om nu te beweren dat hij enkel gewonnen heeft door die valpartij is in mijns inziens niet correct.Die andere Timo schreef:Jammer. Komt ook door de valpartij.
Waarop baseer je deze vermoeden,als ik vragen mag?
Als ik zie met wat voor een explosie hij de sprint aanging dan denk ik niet dat daar veel tegen in te brengen was.
Adrian.
-
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
...zeg ik dan dan?Adrian schreef:Ik ben geen kenner,maar om nu te beweren dat hij enkel gewonnen heeft door die valpartij is in mijns inziens niet correct.
...welk vermoeden?Adrian schreef:Waarop baseer je deze vermoeden,als ik vragen mag?
...wie zal het zeggen. Ik zag precies zo'n krachtexplosie bij de zege van McEwen. Waarom zou die er niets tegenin hebben kunnen brengen?Adrian schreef:Als ik zie met wat voor een explosie hij de sprint aanging dan denk ik niet dat daar veel tegen in te brengen was.
-
- Lid