Maar dat is niet te doen

En verders zoveel mogelijk oostenrijks-Hongaars zowel ondetscheidingen als documenten.
Als ik kan aanklikken inclusief Yelena word dat meteen aangeklikt.Comrade schreef:Ik zou wel zo'n idioot grote HJ vlag willen.
Of een complete FJ uitrusting, maarja dat zal wel bij dromen blijven![]()
Duitse aanvals/machinegeweren mogen ook![]()
Robinj, dat zou ik ook wel willen.
Mvg,
Comrade
Jabnus, heb jij dan geen ''onhaalbare'' dromen, trouwens de meeste dingen die hier worden genoemd zijn haalbaar, als je maar een hele GROTE spaarpot hebt
@robinj: Wilde ik ook net zeggen.. Wat intrigeert je zo aan haar?yente schreef:Ze laat je niet los he?
Heb geen idee. Soms laten gezichten mij niet los.Kugelblitz schreef:@robinj: Wilde ik ook net zeggen.. Wat intrigeert je zo aan haar?yente schreef:Ze laat je niet los he?
In de film heet ze Inge Dombrowski. OP die wiki is het personage - naam acteur/actrice. En er is niet veel over te vinden. Als je iets vind loopt eht van supermodel naar opera zangeres.yente schreef:Voor moest je het nog niet weten, volgens wikipedia heet ze Inge Dombrowski
Je kan ze altijd eens schrijven
Kan zijn natuurlijk, maar om dan ook haar hele uniform te willen bezitten is natuurlijk wel een ander verhaal... Niet om het te veroordelen hoor!robinj schreef:Heb geen idee. Soms laten gezichten mij niet los.Kugelblitz schreef:@robinj: Wilde ik ook net zeggen.. Wat intrigeert je zo aan haar?yente schreef:Ze laat je niet los he?
In de film heet ze Inge Dombrowski. OP die wiki is het personage - naam acteur/actrice.yente schreef:Voor moest je het nog niet weten, volgens wikipedia heet ze Inge Dombrowski
Je kan ze altijd eens schrijven