Zomervakantie

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Brodie
Lid
Contacteer:

Bericht door Brodie »

sander vw schreef: Bergtensgarden (hitler)
cool waneer
ik namelijk ook
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

sander vw schreef:ik ga naar het zuiden van Frankrijk, Bergtensgarden (hitler) en wenen 8)
Zuiden van Frankrijk: veel WOII te zien!
In Wenen kan je misschien op zoek gaan naar het opvangstehuis waar hitler verbleef.
Daan S.
Lid

Bericht door Daan S. »

Zijn er geen lijstjes op internet te vinden waar op staat wat er in welk land nog te bezichtigen is?
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Ik ga naar Poupehan, les Ardennes Belgique... :) (als ik het goed heb :wink: )
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ik heb al één museum uit Zuid-Frankrijk besproken op http://www.wo2.nl -> 'Wereldoorlog'-> 'musea Frankrijk'

verder staat er in de gallery ook al wel iets: http://www.wo2.nl/gallery/categories.php?cat_id=97 . De juiste plaatsen kan je misschien best even bekijken in de guide Michelin.

Verder heb je in Draguignan ook nog de artillerieschool. Bij afgifte van identiteitskaart mag je binnen in het militair domein om het artilleriemuseum te bezichtigen. Een aanrader, ik ben er al 3 keer geweest en veel volk was er nooit!
Giel
Lid

Bericht door Giel »

Ik dacht even dat ik en mijn broer een saai weekje zonnen zouden moesten doorstaan, maar dit zal dus geen waar zijn!
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

wow ik dacht dat daar in frankrijk nie veel te beleven was maar toch! bergetensgarden, ongeveer de 2de week van augustus, voor 3dagen daarna doorijden naar wenen
kheb gehoord van mijn tante dater op een groot plein een antiek winkeltje is met vanachter veel duitse helmen van wo1 en 2 :P
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

ow ja, nog iets heel belangrijk vergeten !!!! naar beltring, the war and peace show!!!!! 8)
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

zaterdag vetrek ik om 5 uur ( :x ) naar Normandië voor een week, waar ik 14 musea zal bezoeken :P

Verder heb ik nog een week survivaltocht en dat is het zowat
Tim
Lid
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ik ga twee weken naar Slovakije. We reizen via Polen en gaan enkele uren vrijmaken om Auswitch te bezoeken.
In Slovakije zelf hoop ik dit Duits kerkhof in Vazec te bezoeken (enkele tientallen km van het hotel). Ik heb een bidprentje van een man die er begraven ligt, maar alleen al voor de omgeving is dit kerkhof het bezoeken waard.

Afbeelding

Begin september ga ik een week naar Normandië (St-Laurent sur Mer)

Enkele daguitstapjes zoals naar Ieper en Canadamuseum Adegem staan ook op het programma.

En ik hoop ook nog eens een weekendje te gaan camperen in Bastogne

(Ik heb tenslotte 3 maand vakantie :wink: )
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Tim schreef:Enkele daguitstapjes zoals naar Ieper en Canadamuseum Adegem staan ook op het programma.
Als je het bij een daguitstap wilt houden in Adegem moet je niet met de eigenaar van het museum in gesprek raken, dan kan die dag wel eens uitlopen :lol:
Timo
Lid

Bericht door Timo »

Ik ga naar zee land

een weekje

en daar na limburg in de buurt van valkenburg
met wat vrienden
Starting up again
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

naar normandie benik vorig jaar gegaan, de museeum zijn de max!!!!!
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

ik ga iedere ochten naar de Albert Heijn om 9 uur. Om 5 uur ga ik terug naar huis. Dan heb ik weer wat eurotjes verdiend. (wat, niet veel. maar pm me en ik geef je mijn rekeningnummer)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Mich
Lid

Bericht door Mich »

Ik ga in augustus een weekje naar Neurenberg. (voor degene die dit willen weten :) )
Gesloten