Zomervakantie

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

antwerpx schreef:
Dodo schreef: aarg, iedereen naar bastogne, normandië etc. En ik, ik zit thuis, of achter de kassa..


Goedenmiddag mevrouw, heeft u een bonus of een airmales kaart? Wilt u er zegels bij? Alstublieft 15 Euro en 30 cent. Prettige dag nog.

shoot me :x
Normandië en Bastogne zullen niet weglopen......ik ben persoonlijk blij genoeg dat ik KAN werken gedurende de vakantie (waar zou ik anders mijn collectie mee moeten financieren?)
nee dat niet. maar of het historisch nog net zo mooi blijft.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik ga de zomervakantie zoveel mogelijk werken (40-50 uur per week :)) Mijn vrije dagen (2 per week) zal ik in het zwembad, aan het strand, of in de achtertuin te vinden zijn.

Ik ga met het geld dat ik verdiend heb dan in de herfstvakantie de zon nog eens achterna.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Miesjel schreef:Ik ga de zomervakantie zoveel mogelijk werken (40-50 uur per week :)) Mijn vrije dagen (2 per week) zal ik in het zwembad, aan het strand, of in de achtertuin te vinden zijn.

Ik ga met het geld dat ik verdiend heb dan in de herfstvakantie de zon nog eens achterna.
ik wil ook zoveel mogelijk werken, hoe vervelend het ook is. maar ik kom niet verder dan 30 uur per week. er zit een maximum aan voor 16 jarigen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

ik ben ook pas 17, maar ik heb een aardige baas ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
AlexJJ
Lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 31 mei 2004, 14:36
Locatie: Hoogwoud

Bericht door AlexJJ »

Ik ga donderdag naar Canada, Deze 2 maanden flink hard gewerkt en daarvoor al mijn reis bekostigt:)

Dus tja nu flink te pilzen daaro :P
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Bericht door pieter de vleminck »

Mmm canada daar zou ik ook wel eens willen gaan een goede vriend van me is er geweest omdat zijn tante er woont kwam het hem natuurlijk een stuk goedkoper uit, geen hotelkosten enkel de vlucht.
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik heb ook een reisverslag over canada gezien bij yorin travel.. echt prachtig land volgens mij..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Misschien dat ik volgend jaar naar Canada ga. De oom van een maat van me woont daar. Vandaar.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

hee Guy's tot over 3 weken
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mzl, en veel plezier!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten