nee dat niet. maar of het historisch nog net zo mooi blijft.antwerpx schreef:Normandië en Bastogne zullen niet weglopen......ik ben persoonlijk blij genoeg dat ik KAN werken gedurende de vakantie (waar zou ik anders mijn collectie mee moeten financieren?)Dodo schreef: aarg, iedereen naar bastogne, normandië etc. En ik, ik zit thuis, of achter de kassa..
Goedenmiddag mevrouw, heeft u een bonus of een airmales kaart? Wilt u er zegels bij? Alstublieft 15 Euro en 30 cent. Prettige dag nog.
shoot me![]()
Zomervakantie
- Dodo
- Lid
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Miesjel
- Lid
Ik ga de zomervakantie zoveel mogelijk werken (40-50 uur per week
) Mijn vrije dagen (2 per week) zal ik in het zwembad, aan het strand, of in de achtertuin te vinden zijn.
Ik ga met het geld dat ik verdiend heb dan in de herfstvakantie de zon nog eens achterna.

Ik ga met het geld dat ik verdiend heb dan in de herfstvakantie de zon nog eens achterna.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Dodo
- Lid
ik wil ook zoveel mogelijk werken, hoe vervelend het ook is. maar ik kom niet verder dan 30 uur per week. er zit een maximum aan voor 16 jarigen..Miesjel schreef:Ik ga de zomervakantie zoveel mogelijk werken (40-50 uur per week) Mijn vrije dagen (2 per week) zal ik in het zwembad, aan het strand, of in de achtertuin te vinden zijn.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
- Lid
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer: